شناسهٔ خبر: 67673631 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در استان کرمان

جانشین پلیس راهور استان کرمان گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، محدودیت ترافیکی در محل گردهمایی هیئت‌ها در مرکز و چند نقطه استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سعید لطفی اظهار کرد: با توجه به اینکه عمده مراسمات عزاداری مرکز استان در تکیه قائم (عج)، تکیه فاطمیه (س)، تکیه قلعه، صفه عزاخانه، میدان شهدا، حسینیه ثارا…، تکیه عباسعلی، منزل حاج آقا خوشرو و امام زاده محمد و گلزار شهدا برگزار می‌شوند، روزهای تاسوعا و عاشورا محدودیت توقف و تردد وسایل نقلیه از ساعت شش صبح اجرا می‌شود.

وی افزود: در این رابطه محدودیت ترافیکی تکیه قلعه و تکیه فاطمیه (س) شامل سه راه مطهری به سمت شمال، تقاطع طالقانی به سمت جنوب، سه راه پیروزی (امام) به سمت غرب و سه راه بلوار قلعه امام به سمت شرق خواهد بود.

جانشین پلیس راهور استان عنوان کرد: محدودیت ترافیکی مسجد قائم نیز از سه راه پیروزی (امام) به سمت جنوب، از سه راه بلوار قلعه مطهری به سمت شرق، از اولین بریدگی بلوار پیروزی جنوبی به سمت شمال و از تقاطع قائم به سمت غرب لحاظ می‌شود.

وی افزود: محدودیت ترافیکی میدان شهدا از سه راه چمران به سمت شرق، از تقاطع میرزا رضا به سمت شمال، از تقاطع مادر به سمت شمال، از ابتدای خیابان ۱۷ شهریور به سمت غرب، از سه راه ایرانمنش - باهنر به سمت جنوب تعیین شده است.

لطفی بیان کرد: محدودیت ترافیکی حسینیه ثارا… از میدان بسیج به سمت شمال، از تقاطع پاسداران به سمت جنوب و محدودیت ترافیکی منزل حاج آقا خوشر و نیز در همان کوچه شماره ۱۰ ابوحامد لحاظ خواهد شد.

وی افزود: برای تکیه عباسعلی نیز از سه راه پروین اعتصامی به سمت جنوب، از ابتدای بلوار فردوسی به سمت شمال (تقاطع نشاط)، از تقاطع بهداری به سمت غرب، از سه راه سپه فردوسی به سمت شمال محدودیت ترافیکی خواهیم داشت و برای امام زاده محمد نیز از سمت شمال به جنوب خیابان امام زاده یکطرفه محدودیت تردد اجرا می‌شود.

جانشین پلیس راهور استان ادامه داد: علاوه بر مرکز استان در شهرستان بافت نیز در میدان شهرداری تا چهار راه پمپ بنزین مسیر جایگزین بلوار چمران، تقاطع صاحب‌الزمان – بلوار شهدا مسیر جایگزین چمران – بلوار شهید باهنر – تقاطع کمیته امداد – میدان کشاورز؛ -خیابان طالقانی شرقی تا تقاطع کمیته امداد مسیر جایگزین بلوار شهید شهابی – خیابان بعثت محدودیت تردد لحاظ می‌شود.

وی عنوان کرد: در شهرستان بم این محدودیت‌ها از ساعت ۱۴ روز یکشنبه بیست‌وچهارم تیر اعمال و تا پایان مراسم در شام غریبان ادامه خواهد یافت و شامل محدوده میدان امام (ره) خواهد بود که تردد در بلوار امام خمینی (ره) از بریدگی قبل از مسجد جامع _در بلوار شهید صدوقی از سه راه شهیدان عطار زاده (آتش‌نشانی) _ در بلوار پاسداران از سه راه فاطمی _در خیابان کاشانی از چهارراه بوعلی و در خیابان قدس مسدود خواهد بود.

نظر شما