شناسهٔ خبر: 67665785 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی کرمان اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی کرمان

همزمان باآیین‌های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، محدودیتهای ترافیکی در مکان‌های گردهمایی هیات‌ها اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

با توجه به اینکه عمده مراسمات عزاداری مرکز استان در تکیه قائم (عج)، تکیه فاطمیه (س)، تکیه قلعه، صفه عزاخانه، میدان شهداء، حسینیه ثارا...، تکیه عباسعلی، منزل حاج آقا خوشرو و امام زاده محمد و گلزار شهدا برگزار می‌شوند از این رو صبح تاسوعا و عاشورا محدودیت توقف و تردد وسائط نقلیه از ساعت شش به شرح ذیل به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

در این رابطه محدودیت ترافیکی تکیه قلعه و تکیه فاطمیه (س) شامل سه راه مطهری به سمت شمال، تقاطع طالقانی به سمت جنوب، سه راه پیروزی (امام) به سمت غرب و سه راه بلوار قلعه امام به سمت شرق خواهد بود.

محدودیت ترافیکی مسجد قائم نیز از سه راه پیروزی (امام) به سمت جنوب، از سه راه بلوار قلعه مطهری به سمت شرق، از اولین بریدگی بلوار پیروزی جنوبی به سمت شمال و از تقاطع قائم به سمت غرب لحاظ می‌شود.

 

محدودیت ترافیکی میدان شهداء هم از سه راه چمران به سمت شرق، از تقاطع میرزا رضا به سمت شمال، از تقاطع مادر به سمت شمال، از ابتدای خیابان ۱۷ شهریور به سمت غرب، از سه راه ایرانمنش - باهنر به سمت جنوب تعین شده و محدودیت ترافیکی حسینیه ثارا... نیز از میدان بسیج به سمت شمال، از تقاطع پاسداران به سمت جنوب و محدودیت ترافیکی منزل حاج آقا خوشر و نیز در همان کوچه شمار ه ۱۰ ابوحامد لحاظ خواهد شد.

 

برای تکیه عباسعلی نیز از سه راه پروین اعتصامی به سمت جنوب، از ابتدای بلوار فردوسی به سمت شمال (تقاطع نشاط)، از تقاطع بهداری به سمت غرب، از سه راه سپه فردوسی به سمت شمال محدودیت ترافیکی خواهیم داشت و برای امام زاده محمد نیز از سمت شمال به جنوب خیابان امام زاده یکطرفه محدودیت تردد اجرا می‌شود.

 

علاوه بر مرکز استان در شهرستان بافت نیز در میدان شهرداری تا چهار راه پمپ بنزین مسیر جایگزین بلوار چمران، تقاطع صاحب الزمان – بلوار شهداء مسیر جایگزین چمران – بلوار شهید باهنر – تقاطع کمیته امداد – میدان کشاورز؛ خیابان طالقانی شرقی تا تقاطع کمیته امداد مسیر جایگزین بلوار شهید شهابی – خیابان بعثت محدودیت تردد لحاظ می‌شود و در شهرستان بم این محدودیت‌ها از ساعت چهارده وز یکشنبه مورخه ۲۴/۰۴/۱۴۰۳ اعمال و تا پایان مراسم روز عاشورا و در شام غریبان ادامه خواهد یافت و شامل محدوده میدان امام (ره) خواهد بود که تردد در بلوار امام خمینی (ره) از بریدگی قبل از مسجد جامع _در بلوار شهید صدوقی از سه راه شهیدان عطار زاده (آتشنشانی) _ در بلوار پاسداران از سه راه فاطمی _در خیابان کاشانی از چهارراه بوعلی و در خیابان قدس مسدود خواهد بود.

نظر شما