شناسهٔ خبر: 67667947 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اعلام محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در مرکز و چند نقطه استان کرمان

فاطمه افضلی

همزمان با در پیش بودن آیین‌های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی، یکسری محدودیت ترافیکی در مکان‌های گردهمایی هیئت‌ها در مرکز و چند نقطه استان کرمان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان اعلام کرد: «با توجه به اینکه عمده مراسم عزاداری مرکز استان در تکیه قائم(عج)، تکیه فاطمیه(سلام الله علیهام)، تکیه میدان قلعه، صفه عزاخانه، میدان شهداء، حسینیه ثارالله، تکیه عباسعلی، منزل حاج آقا خوشرو و امامزاده محمد علیه السلام و گلزار شهدا برگزار می‌شوند، صبح تاسوعا و عاشورا محدودیت توقف و تردد وسائل نقلیه از ساعت ۶ به شرح ذیل به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

در این رابطه محدودیت ترافیکی تکیه میدان قلعه و تکیه فاطمیه(سلام الله علیها) شامل سه راه مطهری به سمت شمال، تقاطع طالقانی به سمت جنوب، سه راه پیروزی (امام) به سمت غرب و سه راه بلوار قلعه (امام) به سمت شرق خواهد بود.

محدودیت ترافیکی مسجد قائم نیز از سه راه پیروزی(امام) به سمت جنوب، از سه راه بلوار قلعه مطهری به سمت شرق، از اولین بریدگی بلوار پیروزی جنوبی به سمت شمال و از تقاطع قائم به سمت غرب لحاظ می‌شود.

محدودیت ترافیکی میدان شهداء هم از سه راه چمران به سمت شرق، از تقاطع میرزا رضا به سمت شمال، از تقاطع مادر به سمت شمال، از ابتدای خیابان ۱۷شهریور به سمت غرب، از سه راه ایرانمنش - باهنر به سمت جنوب تعیین شده و محدودیت ترافیکی حسینیه ثارالله نیز از میدان بسیج به سمت شمال، از تقاطع پاسداران به سمت جنوب و محدودیت ترافیکی منزل حاج آقا خوشر و نیز در همان کوچه شماره ۱۰ ابوحامد لحاظ خواهد شد.

برای تکیه عباسعلی نیز از سه راه پروین اعتصامی به سمت جنوب، از ابتدای بلوار فردوسی به سمت شمال ( تقاطع نشاط )، از تقاطع بهداری به سمت غرب، از سه راه سپه فردوسی به سمت شمال محدودیت ترافیکی خواهیم داشت و برای امامزاده محمد علیه السلام نیز از سمت شمال به جنوب خیابان امامزاده یکطرفه محدودیت تردد اجرا می‌شود.

علاوه بر مرکز استان، در شهرستان بافت نیز در میدان شهرداری تا چهارراه پمپ بنزین، مسیر جایگزین بلوار چمران؛ تقاطع صاحب الزمان – بلوار شهداء، مسیر جایگزین چمران؛ بلوار شهید باهنر – تقاطع کمیته امداد – میدان کشاورز؛ خیابان طالقانی شرقی تا تقاطع کمیته امداد، مسیر جایگزین بلوار شهید شهابی – خیابان بعثت محدودیت تردد لحاظ می‌شود.

در شهرستان بم این محدودیت‌ها از ساعت ۱۴ امروز اعمال و تا پایان مراسم در شام غریبان ادامه خواهد یافت و شامل محدوده میدان امام (ره) خواهد بود که تردد در بلوار امام خمینی (ره) از بریدگی قبل از مسجد جامع _در بلوار شهید صدوقی از سه راه شهیدان عطارزاده (آتشنشانی)_ در بلوار پاسداران از سه راه فاطمی _در خیابان کاشانی از چهارراه بوعلی و در خیابان قدس مسدود خواهد بود.

انتهای پیام

نظر شما