شناسهٔ خبر: 67668079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در کرمان اعلام شد

کرمان- ایرنا- جانشین پلیس راهور استان کرمان محدودیت‌های ترافیکی روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه برای عزاداری های تاسوعا و عاشورای حسینی را در این استان اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ سعید لطفی روز یکشنبه افزود: با توجه به اینکه عمده مراسم عزاداری مرکز استان در تکیه های قائم(عج)، فاطمیه(س)، قلعه، عباسعلی، صفه عزاخانه و نیز میدان شهدا، حسینیه ثارالله، منزل سادات خوشرو، امام‌زاده محمد و گلزار شهدا برگزار می شود از این رو صبح تاسوعا و عاشورا محدودیت توقف و تردد وسایل نقلیه از ساعت ۶:۰۰ به شرح ذیل به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد:

وی افزود: در این زمینه محدودیت ترافیکی تکیه های قلعه و فاطمیه(س) شامل سه راه مطهری به سمت شمال، تقاطع طالقانی به سمت جنوب، سه راه پیروزی (امام) به سمت غرب و سه راه بلوار قلعه امام به سمت شرق خواهد بود.

جانشین پلیس راهور استان کرمان تصریح کرد: محدودیت ترافیکی مسجد قائم نیز از سه راه پیروزی (امام) به سمت جنوب ، از سه راه بلوار مطهری به سمت شرق، از اولین بریدگی بلوار پیروزی جنوبی به سمت شمال و از تقاطع قائم به سمت غرب لحاظ می‌شود.

وی افزود: محدودیت ترافیکی میدان شهدا نیز از سه راه چمران به سمت شرق، از تقاطع میرزا رضا به سمت شمال، از تقاطع مادر به سمت شمال، از ابتدای خیابان ۱۷ شهریور به سمت غرب و از سه‌راه ایرانمنش - باهنر به سمت جنوب تعیین شده و محدودیت ترافیکی حسینیه ثارالله نیز از میدان بسیج به سمت شمال، از تقاطع پاسداران به سمت جنوب و محدودیت ترافیکی سادات خوشرو در همان کوچه شماره ۱۰ ابوحامد لحاظ خواهد شد.

لطفی افزود: برای تکیه عباسعلی نیز از سه راه پروین اعتصامی به سمت جنوب، از ابتدای بلوار فردوسی به سمت شمال ( تقاطع نشاط )، از تقاطع بهداری به سمت غرب و از سه راه سپه فردوسی به سمت شمال محدودیت ترافیکی خواهیم داشت و برای امامزاده محمد نیز از سمت شمال به جنوب خیابان امامزاده یک‌طرفه محدودیت تردد اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر مرکز استان در شهرستان بافت نیز در میدان شهرداری تا چهارراه پمپ بنزین مسیر جایگزین به شرح بلوار چمران، تقاطع صاحب الزمان، بلوار شهدا مسیر جایگزین چمران، بلوار شهید باهنر ، تقاطع کمیته امداد، میدان کشاورز، همچنین خیابان طالقانی شرقی تا تقاطع کمیته امداد مسیر جایگزین بلوار شهید شهابی . خیابان بعثت محدودیت تردد لحاظ می شود.

به گفته لطفی در شهرستان بم نیز این محدودیت‌ها از ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه اعمال می شود و تا پایان مراسم در شام غریبان ادامه خواهد یافت که شامل محدوده میدان امام (ره) خواهد بود و تردد در بلوار امام خمینی (ره) از بریدگی قبل از مسجد جامع در بلوار شهید صدوقی از سه راه شهیدان عطار زاده (آتش‌نشانی)، در بلوار پاسداران از سه راه فاطمی، در خیابان کاشانی از چهارراه بوعلی و در خیابان قدس مسدود خواهد بود.

نظر شما