شناسهٔ خبر: 68160413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

شب‌های شیدایی در بندرانزلی برگزار می‌شود

سعیده مصطفوی

فرمانده سپاه ناحیه بندرانزلی از برگزاری رویداد حماسی فرهنگی شب‌های شیدایی ۲ همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ پاسدار حمید جانباز امروز دوشنبه ۲۲ مردادماه در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه شب‌های شیدایی ۲ بازسازی نقش رزمندگان بندرانزلی در عملیات کربلای ۵ است، اظهار کرد: در این نمایش حماسی فرهنگی؛ تاریخ بندرانزلی ورق می‌خورد و از نبرد بایندر و اتفاقاتی که در تاریخ این شهرستان رخ داده از جمله حوادث سال ۱۳۵۸ در بندرانزلی در آن به نمایش در خواهد آمد ضمن اینکه پیش بینی شده در اختتامیه این رویداد حماسی فرهنگی؛ یادواره کنگره ۸۰۰۰ شهید استان گیلان را برگزار کنیم.

جانباز همچنین با بیان اینکه رسالت سنگین خبرنگاران در بیان حقایق و واقعیت ها است، تصریح کرد: خبرنگاران باید مسئولین را به تکاپو انداخته و متوجه مسائل کرده و حقوق مردم را از آنها مطالبه کنند.

وی به شهادت خبرنگاران در غزه اشاره کرد و افزود: اخباری که از غزه منتشر می شود موجب آگاهی بخشی عمومی و برگزاری تظاهرات میلیونی در قلب کشورهای حامی صهیونیست است و این امر بیانگر قدرت رسانه است.

جانباز همچنین با اشاره به رویکرد جدی سپاه شهرستان بندرانزلی به اجرای برنامه‌های قرآنی گفت: در همه پایگاه‌های شهری و روستایی و در هر حوزه چند کانون قرآن به ویژه در زمینه حفظ فعالیت دارند و چندین رتبه‌ برتر کشوری را در حفظ داریم و شهرستان بندرانزلی جزو شهرستان‌های پیشرو در فعالیت‌های قرآنی در استان گیلان است.

انتهای پیام

نظر شما