شناسهٔ خبر: 67670327 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

خدمات‌دهی تأمین اجتماعی به بیش از ۱۹ هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار و ۹۶۷ نفر در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات تامین اجتماعی بهره می‌برند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، رسول چراغ‌سحر، امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹ هزار و ۹۶۷ نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر در کهگیلویه و بویراحمد از خدمات و حمایت‌های سازمان تأمین اجتماعی برخوردار هستند و در سه ماهه نخست سال‌جاری ۶۴۲ میلیارد تومان حقوق و مستمری ماهانه به آنان پرداخت شده‌است.

وی افزود: از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر بازنشسته، شش هزار و ۵۹۱ نفر بازمانده و یک هزار و ۷۶ نفر نیز ازکارافتاده کلی هستند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیمه‌شدگانی که شرایط قانونی از نظر سنی و سابقه بیمه‌ای را داشته باشند، می‌توانند بدون مراجعه حضوری به شعب تأمین اجتماعی و با ورود به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان درخواست بازنشستگی خود را ثبت کنند.

در ادامه آیت‌الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی از جمله نهادها و دستگاه‌هایی است که متنوع‌ترین و تاثیرگذارترین خدمات را به بخش عظیمی از جمعیت کشور می‌دهد و آثار این خدمات چه در حوزه پرداخت حقوق و مستمری و چه در حوزه درمان در زندگی مردم نمایان است.

وی افزود: از طرفی این سازمان با حمایت از نیروی کار، نقش ارزنده‌ای در رونق تولید و اقتصاد کشور دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی و مدیریت، این نقش در آینده پررنگ‌تر شود.

حسینی از اقدامات سازمان تأمین اجتماعی در زمینه پوشش‌های جدید بیمه‌ای قدردانی و اظهار امیدواری کرد با تداوم این روند و برنامه‌های جدید، زمینه برخورداری همه اقشار جامعه از حمایت‌ها و خدمات این سازمان فراهم شود.

نظر شما