شناسهٔ خبر: 67668681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

محدودیت‌های موقت ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا محدودیت‌های موقت ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورا

محدودیت ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) از سوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی اعلام شد.

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اجرای محدودیت ترافیکی در تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) در خیابان‌های اصلی شهرستان اراک و سایر شهر‌های استان خبر داد. 

 سرهنگ سیدعلی حسینی گفت: با توجه به حضور هیئت‌های عزاداری حسینی، در اماکن مذهبی و خیابان‌های اصلی شهرستان‌های استان محدودیت‌های ترافیکی به صورت مقطعی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به مصلی بیت المقدس، خیابان امام خمینی (ره)، خیایان شهید بهشتی، مسجد سید ها، مسیر‌های منتهی به امامزادگان شاهزاده عبدالله و آمنه خاتون و بهشت زهرا (س) شهر اراک اضافه کرد: این محدودیت‌ها از امشب تا پایان شب شام غریبان اجرا خواهد شد. این محدودیت‌ها در روز تاسوعا و عاشورا با توجه به حرکت هیئت‌ها به سمت مصلی بیت المقدس، خیابان شهید بهشتی، سراسر خیابان امام خمینی (ره) از تقاطع پل شهید "سیاوش امیری" تا چهار راه ولیعصر (عج)، خیابان دکتر حسابی تا میدان یادواره و تمام خیابان‌های اطراف مصلی بیت المقدس به صورت کامل اجرا می‌شود. از همه رانندگان درخواست می شود در این ایام همکاری لازم را با مأموران پلیس داشته باشند. با توجه به سیاه پوش بودن عزاداران حسینی، رانندگان در طول شب با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

<div id="video-display-embed-code_19563445"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8777723/19563445?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما