شناسهٔ خبر: 67671813 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حجت الاسلام مومنی:

سید الشهدا (ع) بهترین پناهگاه و مامن برای همه انسان‌ها است

قم- سخنران حرم بانوی کرامت گفت: سید الشهدا (ع) بهترین پناهگاه و مامن برای همه انسان‌ها و به ویژه جوانان است، چراکه امام حسین (ع) ناجی انسان است و تا نجات گر نشود، ما را رها نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم روز هشتم ماه محرم حرم بانوی کرامت اظهار کرد: یکی عواملی که موجب عدم استجابت دعا علیرغم انجام اعمالات متعدد می‌شود، شک و تردید است.

سخنران حرم بانوی کرامت ابراز کرد: سید الشهدا (ع) بهترین پناهگاه و مامن برای همه انسان‌ها و به ویژه جوانان است، چراکه امام حسین (ع) ناجی انسان است و تا نجات گر نشود، ما را رها نخواهد کرد.

حجت الاسلام مومنی بیان کرد: سیر و سلوک با انس گرفتن با دستگاه سیدالشهدا محقق می‌شود و هرکسی که با امام حسین (ع) معیت داشته باشد، هیچگاه دچار گمراهی و سردرگمی نمی‌شود.

استاد حوزه علیمه قم تصریح کرد: با اتصال به دستگاه سید الشهدا (ع) می‌توان بسیاری از بلایا، تردیدها و مشکلاتی همچون ناسازگاری با محیط، تشویش فکری، ناامیدی و دیگر مشکلات فکری و روحی را از بین برد.

سخنران حرم بانوی کرامت یادآور شد: قرائت زیارت عاشورا حسناتی را همچون رزق بابرکت، عمر بابرکت، دفع چشم و نظر، دفع شرور و بدی‌ها، تبدیل شدن شر به خیر، آرامش بخشی به جسم و روح انسان را در بر دارد.

حجت الاسلام مومنی خاطرنشان کرد: هر کسی که با دستگاه امام حسین (ع) معیت و مشیت داشته باشد، زیر چتر حمایتی او خواهد رفت و انسان به مقام والای محمود می‌رسد.

نظر شما