شناسهٔ خبر: 67669817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار مرکزی:

زنان فعال و موفق به جامعه معرفی شوند

استاندار مرکزی با بیان اینکه ظرفیت‌های شاخص بانوان در عرصه‌های مدیریتی و اجتماعی و معرفی بانوان الگو موجب اعتمادآفرینی جامعه زنان و حاکمیت می‌شود گفت: شناسایی این ظرفیت‌ها نیازمند اقدام مسئولان و مردم به ویژه بانوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز _یکشنبه بیست و چهارم تیر_ در آئین اختتامیه کنگره بانوان تأثیرگذار استان مرکزی اظهار کرد: در همه عرصه‌های مختلف اجتماعی، بانوان کشور نشان داده‌اند که از نظر نظم، دقت، دلسوزی، امانتداری و سایر مؤلفه‌های مهم دیگر از ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند و این مساله قابل مقایسه و کتمان نیست‌.

وی با بیان اینکه زنان مؤثر و اثرگذار این استان در بخش‌های مختلف باید به جامعه معرفی شوند، افزود: بیش از هر زمان دیگری نیازمند معرفی الگوهای مستند و قابل اتکا هستیم.

استاندار مرکزی ادامه داد: استفاده بیشتر از ظرفیت زنان به اقدام فرهنگی و اجرایی در عرصه‌های حاکمیتی و مردمی نیاز دارد.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه در این دوره رویش‌های جدیدی را شاهد هستیم تصریح کرد: از امروز فرآیند رویداد دیگری تحت عنوان بانوی دیار آفتاب را آغاز خواهیم کرد چراکه ما جزو کشورهایی هستیم که در تمامی زمینه‌ها ظرفیت‌های منحصر به فردی داریم.

وی ادامه داد: استعداد نیروی انسانی فراوانی در کل کشور وجود دارد و نیاز داریم که این ظرفیت‌ها بیش از پیش معرفی شوند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه ظرفیت‌های شاخص بانوان در عرصه‌های مدیریتی و اجتماعی و معرفی بانوان الگو موجب اعتمادآفرینی جامعه زنان و حاکمیت می‌شود گفت: شناسایی این ظرفیت‌ها نیازمند اقدام مسئولان و مردم و به ویژه بانوان است.

مخلص‌الائمه خاطرنشان کرد: در عصری که انفجار اطلاعات و ارتباطات در دنیا حاکم است و غرب به دنبال سلطه سبک زندگی خود است، معرفی زنان الگو بیش از هر زمان دیگر لازم است.

وی با بیان اینکه کنگره زنان تأثیرگذار در کشور از ابتکارات شهید رئیسی است گفت: با این اقدام الگوهای ارزشمند و موفقی در جامعه شناسایی شد، البته ثبت‌نام در دومین کنگره بانوان اثرگذار استان مرکزی دچار نواقصی بود که موجب شد عده‌ای باز بمانند و نیاز است این نقاط ضعف در رویداد تکمیلی رفع شود.

استاندار مرکزی افزود: سال گذشته رویداد مهمی تحت عنوان سرآمدان دیار آفتاب با حضور دو هزار نفر از افراد تأثیرگذار و سرآمد استان مرکزی در تهران برگزار شد و اوایل امسال هم رویداد شهروند ارزشمند در این استان برگزار شد که نتایج خوبی به دنبال داشت.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: با بهره‌گیری و کسب تجربه این دو رویداد مهم، طراحی کنگره بانوی دیار آفتاب انجام شد که در اسرع وقت اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در همه حوزه‌ها از ظرفیت‌ها و موقعیت‌های منحصر به فردی برخوردار است افزود: این ظرفیت در هیچ کشوری وجود ندارد اما فراتر از آن استعدادهای نیروی انسانی است که نقش ویژه در توسعه کشور دارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: گزارش فعالیت یک‌هزار روزه دولت سیزدهم در استان مرکزی تهیه و تدوین شده است و به زودی افتخارآفرینان در این گزارش معرفی می‌شوند.

مخلص‌الائمه گفت: یکی از راه‌های افزایش نقش حضور زنان در جامعه معرفی زنان الگو و شاخص به مردم و رسانه‌ها است که موجب افزایش اعتماد به نفس زنان و افزایش نقش آفرینی آن‌ها در مسئولیت‌ها می‌شود.

نظر شما