شناسهٔ خبر: 11336208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی:

598 هزار نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط رای دادن هستند

استاندار خراسان جنوبی گفت: طبق اعلام ستاد مرکزی انتخابات 598 هزار نفر در استان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری واجد شرایط رای دادن هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌اله خدمتگزار در ساعات اولیه رأی گیری ضمن بازدید از برخی شعبات اخذ رأی در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: برای این دوره از انتخابات در استان 606 شعبه اخذ رای به صورت سیار و ثابت پیش‌بینی شده و تمام عوامل اجرایی و نیروهایی که مسئولیت دارند در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات هستند.

وی گفت: امیدوارم کسانی که واجد شرایط رای دادن هستند برای عزت و کرامت استان و کشور در پای صندوق‌های رای حضور یابند و رای دهند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم به اندازه کافی شناخت و بصیرت داشته و به کشور خود علاقمند هستند و همه مسائل را به درستی رصد می‌کنند، افزود: حضور مردم در انتخابات و برگ‌های رأی آنها نشان‌دهنده تعهد، همدلی و دلسوزیشان به کشورشان است.

خدمتگزار از مردم استان خواست در ساعات اولیه انتخابات به شعب اخذ رأی مراجعه و رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند چراکه آراء مأخوذه در سطح استان مهم بوده و این آراء نشان از حضور پرشور و گسترده مردم دارد.

وی یادآور شد: با توجه به اعلام ستاد مرکزی انتخابات 598 هزار نفر در سطح استان واجد شرایط رای دادن هستند.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال جوانان و مسائلی که مربوط به پیشرفت و توسعه کشور است باید تلاش کنند.

انتهای پیام/69034/ق20

با کلیک اینجا هم‌اکنون عضو شبکه «فارس خراسان جنوبی» در تلگرام شوید.

نظر شما