شناسهٔ خبر: 11334532 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

عزم و اراده ملی/ ۷۱

استاندار خراسان جنوبی: ۵۹۸ هزار نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط رأی دادن هستند

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از ۵۹۸ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در استان خراسان جنوبی هستند گفت: ۶۰۶ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار نیز برای انتخابات امروز در استان پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار صبح امروز در حاشیه اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید در کار خیر سبقت گرفت از این رو تلاش کردیم تا در نخستین ساعات آغاز فرآیند رای گیری با حضور در شعبه اخذ رأی نسبت به انجام این امر خیر اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه بیش از 598 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در استان خراسان جنوبی هستند، گفت: 606 شعبه اخذ رأی ثابت و سیار برای برای انتخابات امروز در استان پیش بینی شده و بیش از 11هزار نفر عوامل اجرایی و نظارت کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

ملت بزرگ ایران قطعاً حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد

استاندارخراسان جنوبی افزود: در این انتخابات نیز مردم عزیز استان همگام با مردم مومن و متدین ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر در تاریخ پر افتخار ایران رقم خواهند زد.

خدمتگزار با بیان اینکه همزمان با ایران اسلامی فرآیند برگزاری انتخابات در خراسان جنوبی نیز آغاز شد بیان کرد: بار دیگر از مردم عزیز استان همچون سنوات گذشته برای حضور پر شور در انتخابات دعوت می‌کنم چرا که این حضور موجب خواهد شد نقشه های دشمنان نقش بر آب شود.

وی با بیان اینکه مردم همواره در راستای حفظ و حراست از ارزش های نظام و انقلاب اسلامی با تمام توان خود ایستاده اند گفت:  قطعاً هرچه حضور مردم در این انتخابات پرشور تر باشد مولفه‌های امنیتی استان نیز تقویت و به تقویت جایگاه ایران در عرصه‌های بین المللی نیز کمک خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: از مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی تقاضا داریم با حضور در شعب اخذ رأی هر چه سریع تر برای رأی دادن مراجعه کنند تا پایان روز به ترافیک  و شلوغی برخورد نکنند.

خدمتگزار با بیان اینکه هر چه آرای مأخوذه مردم در خراسان جنوبی بیشتر باشد، افزود: این امر نشا از همدلی و وحدت مردم و حضور باشکوه مردم نشان از دلدادگی به ولایت است و این امر دشمنان را بیشتر سر شکسته خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه برنده اصلی انتخابات مردم هستند، یادآور شد: بازنده انتخابات نیز دشمن است چون مردم با حضور آگاهانه خود نسبت به وضعیت کشور حساس هستند.

استاندار خراسان جنوبی از تمام نامزدها که در این دوره ثبت نام کردند و به هر دلایلی انصراف دادند، قدردانی کرد و گفت: از مردم استان تقاضا داریم بعد از نتیجه انتخابات با هم همدل بوده و برای پیشرفت انتخابات گام برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما