شناسهٔ خبر: 67665107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عضو شورای شهر اصفهان:

وضعیت نظافت و فضای سبز شهر اصفهان در کمیسیون‌های تخصصی شورا دنبال شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بعضی نارضایتی‌ها درباره نظافت و فضای سبز شهر گفت: وضعیت نظافت و فضای سبز شهر اصفهان باید در کمیسیون‌های تخصصی شورا دنبال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در صدوچهل‌ویکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق خود با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: بازخوردی از تذکرات اعلام شده از سوی شهرداری ندیده‌ایم، خواهش من این است که دبیر جلسه تذکرات را به کمیسیون‌های مربوطه ارجاع دهد تا در این کمیسیون‌ها با حضور معاونان شهردار بررسی شوند.

وی افزود: درباره مسائل زیادی از جمله سگ‌های ولگرد تذکر داده می‌شود، اما پاسخ لازم داده نمی‌شود یا پاسخ‌ها همچون توجیه است و نتیجه آن را مشاهده نمی‌کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بعضی خدمات شهرداری از جمله وضعیت نظافت شهر، حمل‌ونقل روزانه توسط مردم ارزیابی می‌شود و اگر در این حوزه خوب عمل کردیم، مردم نمره مثبت می‌دهند و اگر خوب عمل نکردیم نارضایتی ایجاد می‌شود.

فلاح ادامه داد: آیا ما به‌عنوان مردم شهر نسبت به نظافت شهر، فضای سبز رضایت داریم؟ چمن‌های میدان امام (ره) که محل حضور گردشگران داخلی و خارجی است در حال خشک شدن است و بخش‌هایی از آن به زمین خاکی تبدیل شده است؛ به نظر می‌رسد نظارتی بر این امور نمی‌شود، خواهش ما این است که در کمیسیون‌های تخصصی نسبت به این موارد رسیدگی صورت گیرد.

وی با اشاره به ورزشگاه بهمن منطقه ۱۴ و اختصاص یکی از سالن‌های این ورزشگاه به رشته کشتی گفت: در این منطقه کشتی‌گیران نخبه‌ای داریم که مقام‌های بسیاری کسب کرده‌اند؛ این سالن را از کشتی‌گیران گرفته‌اند و به رشته‌های دیگری اختصاص یافته است که درخواست من این است سالن به کشتی‌گیران بازگردد تا همچنان شاهد موفقیت‌های ورزشکاران این رشته باشیم.

نظر شما