شناسهٔ خبر: 67668333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت:

فرهنگ عاشورا زمینه‌ساز تعالی جامعه اسلامی است

سیمین سنجری

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: وظیفه داریم با نگاه تمدنی، قیام عاشورا را همراه با شور برگزاری مراسم، برای مردم تبیین کنیم و با معرفت به سمت تعالی جامعه اسلامی تا حکومت امام زمان (عج) برسیم.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام شاهرخی ظهر امروز ۲۴ تیرماه در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین علیه السلام اظهار کرد: امام حسین علیه السلام در راه خدا تمام آنچه را داشت فدا کرد و با خدا معامله کرد و به همین دلیل است که امروز بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال در هر ماه محرم و صفر، مردم خودجوش از سرمایه خود با عشق برای اقامه عزای امام سوم شیعیان هزینه می‌کنند.

وی با بیان اینکه به برکت خون امام حسین علیه السلام و یاران ایشان اسلام همچنان پویا و سازنده در حرکت است، افزود: وظیفه داریم با نگاه تمدنی، قیام عاشورا را همراه با شور برگزاری مراسم برای مردم تبیین کنیم و با معرفت به سمت تعالی جامعه اسلامی تا حکومت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برسیم.

شاهرخی ضمن تشکر از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و تشکر از کسانی که در شور انتخابات و برگزاری آن نقش داشتند، تصریح کرد: مشارکت مردم و حضور پای صندوق‌های رای که برگ زرین دیگری در انقلاب رقم زدند، بسیار ارزشمند بود و مسئولان باید قدردان مردمی که همواره پای انقلاب هستند، باشند و ایثارگرانه در راستای آبادانی و اعتلای ایران عزیز مخلصانه خدمت کنند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم گفت: انشاءالله خدا به ایشان برای خدمت به مردم کمک کند تا در مسیر انقلاب حرکت خوبی داشته باشد و مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد.

انتهای پیام

نظر شما