شناسهٔ خبر: 67668309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آغاز پویش " به عشق حسین" برای حمایت از ایتام خوزستان

اهواز- ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: پویش «به عشق حسین» برای جذب حامی ایتام و محسنین (کودکان غیر یتیم) در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر استان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

جمشید هاشمی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۳۴ هزار یتیم و محسنین در استان وجود دارد بیان کرد: این پویش به منظور بهره گیری از ظرفیت‌ مردمی برای کمک به ایتام و نیازمندان آغاز شده است.
وی گفت: در قالب این پویش، کمیته امداد اقدام به جذب حامی برای فرزندان ایتام و محسنین می‌کند و مردم می‌توانند حداقل یک فرزند را به نیت شهدای کربلا تحت حمایت خود قرار دهند.


هاشمی در ارتباط با پذیرش ایتام در قالب به عشق حسین (ع) خاطرنشان کرد: خیران می‌توانند با ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ و یا از طریق درگاه‌های سایت اکرام و همچنین مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: پویش احسان حسینی نیز از دیگر پویش‌های ایام محرم و صفر است که در این پویش علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدماتی در حوزه‌های فرهنگی‌، تحصیلی و درمان به نیازمندان توسط نیکوکاران ارائه می‌شود.

پویش اطعام و احسان حسینی با همکاری این نهاد و مراکز نیکوکاری و هیات‌های مذهبی از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان صفر ادامه دارد.

وی گفت:نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری #۸۸۷۷*۰۶۱* نذر خود را در پویش اطعام و احسان حسینی اهدا کنند و کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

به گزارش ایرنا، پنج درصد جمعیت خوزستان زیر پوشش کمیته امداد است.

نظر شما