شناسهٔ خبر: 67670417 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

پرداخت 6 میلیون و 300 هزار تومانی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: یکهزار دستگاه کولر آبی بین مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در هفته جاری توزیع شد.

صاحب‌خبر -
روزنو :

پرداخت 6 میلیون و 300 هزار تومانی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
رضا داغستانی اظهار کرد: از مجموع کولرهای توزیع شده ۳۰۰ دستگاه در بین مددجویان شهرستان بجنورد توزیع شده است.


وی افزود: ارزش هر دستگاه کولر آبی حدود ۶۳ میلیون ریال است.داغستانی خاطرنشان کرد: این سامانه های سرمایشی در اختیار خانوارهایی قرار داده شد که نیازمندی به کولر را در سامانه امداد هوشمند ثبت کرده بودند.

وی با بیان اینکه مددجویان نیاز های خود را در سامانه امداد هوشمند ثبت کنند، گفت: نیازها پس از بررسی این نهاد مورد تایید قرار خواهد گرفت و براساس اولویت ها تامین می شود.سرگرمی روز نوشت؛معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی گفت: مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی از آبان ماه ۱۴۰۰ تاکنون یک میلیون و ۴۰۰ هزار درخواست نیازمندی در بخش های مختلف در سامانه امداد هوشمند ثبت کردند.


داغستانی افزود: بیشترین درخواست مددجویان در سامانه امداد هوشمند (سها) به ترتیب ایجاد اشتغال، مسکن، هزینه های درمان، جهیزیه و لوازم منزل است.سرگرمی روز افزود؛وی ادامه داد: ۴۱ درصد درخواست های مددجویان در سال جاری توسط خود آنان در سامانه امداد هوشمند ثبت شده است.سرگرمی روز نوشت:داغستانی با بیان اینکه خراسان شمالی رتبه دوم ثبت درخواست ها را دارد، تصریح کرد: سامانه امداد هوشمند بستری ایجاد کرده تا مددجویان بدون مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، نیازهای خود را ثبت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به آغاز پویش اطعام و احسان حسینی در ماه محرم و صفر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ضمن توزیع ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم، بسته‌های معیشتی به ارزش ۹ میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع می‌شود.

عباس روشن با تسلیت ایام شهادت حضرت عبدالله الحسین علیه‌السلام و 72 تن از شهدای دشت کربلا از آغاز پویش اطعام و احسان حسینی همزمان با ماه محرم خبر داد و اظهار داشت: پویش اطعام و احسان حسینی با مشارکت کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و هیئت‌های مذهبی از ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به آغاز فعالیت پویش اطعام و احسان حسینی ویژه ماه محرم و صفر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ضمن اجرایی شدن اطعام و احسان حسینی، بسته‌های معیشتی به ارزش 9 میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع می‌شود.سرگرمی روز گزارش داد،وی از راه‌اندازی 72 آشپزخانه برای طبخ و توزیع 700 هزار پرس غذای گرم در ماه محرم و صفر در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح اطعام و احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری و هیئت‌های مذهبی در استان بوشهر اجرا می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مراکز نیکوکاری و خیران با هدف ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری از دیگر برنامه‌های ماه محرم و صفر اعلام و خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی برای طبخ و توزیع 700 هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان و مددجویان ، خیرین و نیکوکاران 112 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کنند.


روشن از توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان با همکاری خیرین و هیئت‌های مذهبی در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اطعام و احسان حسینی در ماه محرم و صفر توزیع بسته‌های معیشتی و مواد غذایی میان نیازمندان می‌باشد که قرار است به ارزش 9 میلیارد تومان مواد غذایی میان 9 هزار خانواده نیازمند استان بوشهر توزیع شود.

نظر شما