شناسهٔ خبر: 67664469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۱۲۳ هزار پرس غذای گرم از ابتدای محرم در بین خانواده های ولی نعمت توزیع شد

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین از طبخ بیش از ۱۲۳ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های اطعام حسینی و توزیع در بین خانواده های ولی نعمت خبر داد. معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین از طبخ بیش از ۱۲۳ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه های اطعام حسینی و توزیع در بین خانواده های ولی نعمت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ امانی ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: از ابتدای محرم امسال تعداد ۳۷ آشپزخانه اطعام حسینی در مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه در استان قزوین افتتاح شد .

 وی ادامه داد : آشپزخانه های اطعام حسینی به صورت مردمی و با کمک خیرین در مراکز نیکوکاری راه اندازی شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد .

امانی افزود: از ابتدای ماه محرم که آشپزخانه های اطعام حسینی در استان مشغول فعالیت شده اند تعداد ۱۲۳ هزار پرس غذای گرم در بین خانواده های ولی نعمت توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد : در کنار طبخ و توزیع غذای گرم تعداد ۷۰۰ بسته سبد کالا نیز بین نیازمندان توزیع شده است.

امانی اظهار داشت: مردم خیر و نیکوکاری استان می توانند جهت مشارکت در اطعام حسینی را از طریق شماره کارت ۸۵۱۵-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ و سامانه اینترنتی www.emdad۳۳۸۰۸.ir وکد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۸*۱# کمکهای خود را از ظرق کمیته امداد به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام 

نظر شما