شناسهٔ خبر: 67673781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

۲ سارق خودرو با ۳۰ فقره سرقت در تبریز دستگیر شدند

تبریز-فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق خودرو با ۳۰ فقره سرقت در شهر تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع متعدد سرقت خودرو در شهر تبریز موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان ضمن مراجعه به محل‌های وقوع سرقت و بررسی آثار به جا مانده از سارقان با بررسی و تحلیل داده‌های موجود موفق به شناسایی ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار شدند.

وی اعلام کرد: پس از شناسایی مخفیگاه سارقان با اخذ مجوز از مرجع قضائی طی عملیات پلیسی متهمان دستگیر و با توجه به کشف مقادیری اموال مسروقه جهت بررسی‌های تخصصی به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب بزه بودند اما با ادامه تحقیقات ضمن اعتراف به ۳۰ فقره سرقت خودرو در شهر تبریز به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال همدست شأن (مالخر اموال مسروقه) نیز شناسایی و پرونده به همراه متهمان جهت ادامه دادرسی تحویل مرجع قضائی شده و با صدور قرار تأمین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

وی با اشاره به این‌که بسیاری از اموال مسروقه به مال باختگان مسترد شده است، از شهروندان درخواست کرد برای پیشگیری از سرقت خودرو از پارک و رها سازی آن در نقاط کور و خلوت خودداری و از وسایل ایمنی و حفاظتی مناسب استفاده کنند.

نظر شما