شناسهٔ خبر: 11327795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار سرايان:

استقرار ۳۱ شعبه اخذ راي در سرايان/ آماده برگزاري يک انتخابات باشکوه هستيم

خبرگزاری شبستان: فرماندار سرايان از استقرار ۳۱ شعبه اخذ راي در شهرستان سرايان خبر داد و گفت: از اين تعداد ۱۶ شعبه روستايي و ۱۵ شعبه شهري؛ ۱۸ شعبه ثابت و مابقي سيار است.

صاحب‌خبر -

محمد کريمي در گفتگو با خبرنگار شبستتان در بيرجند اظهار داشت: در راستاي بسترسازي براي برگزاري يک انتخابات باشکوه، در گام اول زمينه حضور تمامي سلايق و نگرشها در ثبت نام ها فراهم شد.

 

وي با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب «راي مردم حق الناس است» افزود: اين فرمايش معظم له نصب العين تمامي مسئولان برگزارکننده انتخابات در شهرستان سرايان قرار گرفته است.

 

فرماندار سرايان با بيان اينکه دو انتخابات بزرگ «مجلس خبرگان و مجلس دهم شوراي اسلامي» را فردا قرار است با همکاري مردم سالم و باشکوه برگزار کنيم، ادامه داد: مردم فهيم اين شهرستان، در تمامي عرصه هاي انقلاب و نظام، بلوغ فکري خود را به اثبات رسانده اند و فردا نيز در اين دو انتخابات حضور باشکوه خواهند داشت.

 

وي از استقرار ۳۱ شعبه اخذ راي در شهرستان سرايان خبر داد و گفت: از اين تعداد ۱۶ شعبه روستايي و ۱۵ شعبه شهري و ۱۸ شعبه ثابت و مابقي سيار است.

 

کريمي با تاکيد بر اينکه ساعت ۸ امروز صبح تبليغات کانديداها با آرامش کامل به پايان رسيد، اظهار داشت: اميدواريم در ساعات باقي مانده تا برگزاري انتخابات،‌ مردم نسبت به انتخاب کانديداي اصلح، نخبه، آگاه و متعهد و متخصص اقدام کنند.

 

وي از آمادگي کامل اين شهرستان براي برگزاري يک انتخابات باشکوه خبر داد و با اشاره به اينکه تعرفه هاي راي و اقلام مورد نياز برگزاري انتخابات توزيع شده است، تصريح کرد: ساعت ۷ صبح فردا عوامل اجرايي در شعب مستقر و ساعت ۸ صبح به صورت رسمي انتخابات آغاز مي شود.

 

وي با بيان اينکه ۸۳۷ راي اولي در اين شهرستان فردا جشن انتخابات سياسي خود را جشن خواهند گرفت، يادآور شد: شهرستان سرايان ۳۳ هزار و ۵۰۰ نفر جمعيت دارد.

 

فرماندار سرايان تاکيد کرد: فردا چشم دوستان و دشمنان انقلاب، به ايران اسلامي دوخته مي شود تا باري ديگر مردم ايران به همه جهان اثبات کنند که سرنوشت آنها را خودشان تعيين مي کنند.

 

 

نظر شما