شناسهٔ خبر: 937478 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سفر رییس جمهور به اردبیل/35

وزیر بهداشت:ایجاد آرامش و امید در کشور با سپری شدن یک سال از عمر دولت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان اردبیل به عنوان نماینده معین دولت با حضور در شهرستان خلخال در مسجد جمعه این شهرستان برای اقشار مختلف مردمی سخنرانی کرد.

صاحب‌خبر -

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به استان اردبیل به عنوان نماینده معین دولت با حضور در شهرستان خلخال در مسجد جمعه این شهرستان برای اقشار مختلف مردمی سخنرانی کرد.

به گزارش سرویس سلامت جوان خبرگزاری برنا، دکتر سید حسن هاشمی ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور به مردم شهید پرور خلخال گفت: با سپری شدن حدود یکسال از عمر دولت، آرامش و امید در کشور ایجاد شده است و روابط بین المللی ما با سایر کشورها بهبود یافته است، و امیدواریم ضمن حفظ عزت و مصلحت کشور و ارزشهای انقلاب ، همدلی بین گروههای مختلف در کشور و قوای سه گانه افزایش یابد.

دکتر هاشمی افزود: خود پسندی ها و خود بزرگ بینی ها در کشور مانع از پیشرفت است و با وحدت و همدلی می توان مشکلات را مرتفع و امور کشور را پیش برد.

وی به 2 مشکل عمده کشور اشتغال و معیشت اشاره کرد و گفت: پسندیده نیست در جمهوری اسلامی ایران جوانان جویای کار مدت ها دنبال فرصت شغلی باشند با اینکه مردم برای ارتزاق و هزینه های درمانی خود بعد از 35 سال که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می گذرد در تنگنا قرار گیرند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: خواسته های مردم خلخال در خصوص رفع مشکلات و ایجاد بستر توسعه، منطقی و به حق است اما باید در نظر داشته باشیم دولت را در شرایطی تحویل گرفتیم که میلیاردها ریال کسری اعتبار داشته ایم و بدهی ما در بخش بهداشت و درمان هشت هزار میلیارد بوده است که با طرحها و اقداماتی که در حال انجام است وضعیت رو به بهبود است.

دکتر هاشمی با اشاره به مشکل کمبود تخت های بیمارستانی در استان اردبیل گفت: کمبودها را به تدریج و با توجه به منابع مالی و در سایه وحدت و همدلی رفع می کنیم.

بنابر این گزارش وزیر بهداشت پس از سخنرانی در مسجد جمعه خلخال با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان از بخشهای مختلف اورژانس، اطفال و دیالیز بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و نحوه ارایه خدمات به بیماران قرار گرفت و توصیه ها و دستورات لازم برای رفع کمبود نیرو و تجهیزات را صادر کرد.

این گزارش حاکیست وزیر بهداشت در ادامه از بخشهای مختلف دانشکده علوم پزشکی خلخال نیز بازدید کرد.

نظر شما