شناسهٔ خبر: 67362677 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ۱۹دی | لینک خبر

۱۰۰ هزار نفر در سایت ۵۶۰ هکتاری قم ساکن می‌شوند

19 دی آنلاین: مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به‌سرعت مطلوب تکمیل سایت ۵۶۰ هکتاری نهضت ملی پردیسان گفت: در مجموع افزون بر ۱۰۰ هزار نفر از مردم این استان در واحدهای در دست احداث ساکن خواهند شد.

صاحب‌خبر -
حسین زنجیرانی فراهانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های نهضت ملی مسکن در سطح کشور است، اظهار داشت:‌ دراین سایت ۳۰ هزار واحد مسکونی آپارتمانی در دست احداث است که هر پروژه با توجه ‌به زمان آغاز عملیات اجرایی از پیشرفت فیزیکی متفاوت برخوردار است.
وی با اشاره به روند مطلوب آماده‌سازی زیرساخت‌های این سایت اضافه کرد: عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی سایت ۵۶۰ هکتاری قم در بهار و تابستان ۱۴۰۲ آغاز شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: پرداخت به‌موقع آورده متقاضیان در کنار پرداخت تسهیلات بانکی مهم‌ترین نقش را در تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی این سایت دارد.
وی با تاکید بر برنامه‌ریزی استان در واگذاری واحدهای مسکونی در زمان‌بندی‌های انجام شده، عنوان کرد: بلوک‌های مسکونی این سایت پس از تکمیل نهایی و با لحاظ تمامی پیوست‌های لازم به‌تدریج تحویل متقاضیان خواهد شد.
شهرک پردیسان در منطقه هشتم شهرداری قم و در جنوب غربی این شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال ۱۳۷۷ توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
۸۵ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان قم واجد شرایط خانه‌دارشدن هستند که هم اینک عملیات اجرایی ساخت واحدهای مسکونی برای ۷۱ هزار نفر در ۱۳ سایت نهضت ملی مسکن استان قم، در حال انجام است.

نظر شما