شناسهٔ خبر: 67666356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمانشاهیان پرچم یزیدیان زمان را به آتش می‌کشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مردم کرمانشاه در روز عاشورا و بعد در اقامه نماز ظهر عاشورا، پرچم یزیدیان زمان را به آتش خواهند کشید.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی پس از اقامه نماز ظهر عاشورا در سراسر استان کرمانشاه در کنار خیمه سوزان، پرچم یزدیان زمان، آمریکا و اسرائیل را به آتش می‌کشند. 

وی با بیان اینکه مردم بصیر و انقلابی، حرمله زمان را بشناسند و او را لعن و نفرین کنند عنوان کرد: حرمله زمان، رژیم نامشروع صهیونیستی است که در طی 280 روز گذشته نزدیک به 39 هزار تن از جمله زنان و کودکان بی‌پناه غزه را به شهادت رساندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جنایات ضدبشری رژیم سفاک و شرور صهیونیستی در غزه یادآور قساوت و شقاوت یزیدیان در صحرای کربلا است. این سخن شهید مطهری «شمر زمانه‌ات را بشناس»، نهیب و یادآوری به هر مسلمانی است که در برابر ظلم و ستم استکبار دوران خود سکوت نکنند.

وی بیان کرد: مهمترین پیام نهضت الهی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) استکبارستیزی است؛ قیام عاشورا خیزش و ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از مظلومین بود و مقاومت اسلامی ملهم از عاشورای حسینی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: بهره‌مندی از ظرفیت عظیم مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین یک ضرورت است.

عبدی گفت: مردم ظلم‌ستیز استان کرمانشاه به منظور محکومیت استمرار جنایات و نسل‌کُشی رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی و بزرگترین حامی استکباری آن شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، پرچم اسرائیل و آمریکا را پس از اقامه نماز ظهر عاشورا، سه‌شنبه 26 تیر در سراسر استان کرمانشاه به آتش خواهند کشید.

انتهای پیام/ 

نظر شما