شناسهٔ خبر: 67669410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

بهبود وضعیت اقتصادی کرمان و راور نیازمند مشارکت مردم است

کرمان- نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود وضعیت اقتصادی شهرستان های کرمان و راور نیاز به مشارکت کل جمعیت این مناطق دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شهباز حسن پور پیش از ظهر یکشنبه در نشست با مدیران بانک‌های استان کرمان اظهار کرد: به اعتقاد من، کرمان و راور می‌توانند به بهشتی برای کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و همه مردم تبدیل شوند.

وی با اشاره به اینکه باید برای بهبود وضعیت این مناطق طرح نویی اجرایی کنیم، افزود: در این راستا مشارکت ۱۰۰ درصدی کل جمعیت یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفری این دو شهرستان را خواستاریم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در چنین شرایطی، هر کس با هر توانی به کار گرفته شده و پایان سال احساس می‌کنیم یک گام به جلو برداشته ایم.

حسن پور تصریح کرد: تعدد و انباشت قوانین و عدم نظارت صحیح بر اجرای قانون از ضعف‌های کشور است.

وی سپس یادآور شد: شهرستان کرمان ۳۵ درصد جمعیت استان را دارد اما سهمش از کیک بودجه، ۱۰ درصد است.

همچنین در این نشست، امیر حسن زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله بانک‌ها، منابع است.

وی گفت: باید شرکت‌هایی که منابعشان را به داخل استان نیاورده‌اند، شناسایی و اقدامات لازم برای آوردن منابع به استان انجام شود.

حسن زاده افزود: بانک‌ها نیز باید با همکاری و کار تیمی در پروژه‌هایی که به تولید و ارزش افزوده استان کمک می‌کند، همراهی داشته باشند تا کار را جلو ببریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان بیان کرد: برگزاری همایش توسط بانک‌ها و انعقاد تفاهم نامه جهت تأمین مالی شرکت‌های کوچک و بزرگ استان کرمان ضرورت دارد.

نظر شما