شناسهٔ خبر: 67666047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

هیئت‌های مذهبی کرمانشاه پرچم «آمریکا و اسرائیل» را به آتش می‌کشند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: هیئت‌های مذهبی پس از اقامه نماز ظهر عاشورا در سراسر استان کرمانشاه و در کنار خیمه‌سوزان پرچم یزدیان زمان، آمریکا و اسرائیل را به آتش می‌کشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی عبدی ظهر امروز _یکشنبه بیست‌وچهارم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم بصیر و انقلابی، حرمله زمان را بشناسند و او را لعن و نفرین کنند، حرمله زمان رژیم نامشروع صهیونیستی است که در طی ۲۸۰ روز گذشته نزدیک به ۳۹ هزار تن از جمله زنان و کودکان بی‌پناه غزه را به شهادت رساندند.

وی افزود: جنایات ضدبشری رژیم سفاک صهیونیستی در غزه یادآور قساوت و شقاوت یزیدیان در صحرای کربلا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با یادآوری سخن شهید مطهری «شمر زمانه‌ات را بشناس» خاطرنشان کرد: این سخن یادآوری به هر مسلمانی است که در برابر ظلم و ستم استکبار دوران خود سکوت نکنند.

عبدی اضافه کرد: مهم‌ترین پیام نهضت الهی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) استکبارستیزی است؛ قیام عاشورا خیزش و ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از مظلومان بود و مقاومت اسلامی ملهم از عاشورای حسینی است.

وی تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت عظیم مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین یک ضرورت است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: مردم ظلم‌ستیز استان کرمانشاه به‌منظور محکومیت استمرار جنایات و نسل‌کُشی رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی و بزرگ‌ترین حامی استکباری آن شیطان بزرگ آمریکای جهان‌خوار، پرچم اسرائیل و آمریکا را پس از اقامه نماز ظهر عاشورا _سه‌شنبه بیست‌وششم تیر_ در سراسر استان کرمانشاه به آتش خواهند کشید.

نظر شما