شناسهٔ خبر: 67669586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همسر رییس جمهور شهید ایران

شهید رییسی، رییس جمهوری را معنا کرد

زنجان - ایرنا- همسر رییس جمهور شهید ایران گفت:شهید رییسی رییس جمهوری را معنا کرد که به معنای شکست حصارهای سیاسی، فرقه‌ای و قومی و مشارکت دادن همه مردم در همه امور و تصمیم گیری‌ها بود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، جمیله علم الهدی روز یکشنبه در اجتماع عزاداران در حسینیه اعظم زنجان، افزود: شهید رییسی به برکت روضه امام حسین(ع) بهتر از خیلی های دیگر زندگی را معنا کرد و توانست خیلی از ارزش ها و مسوولیت‌ها را معنا کند .

وی با بیان اینکه شهید رییسی اسلامیت این جمهوری را معنا کرد، افزود: اگر این راه ادامه پیدا نکند، چه می شود؟ نکند افرادی که در مراکز قدرت قرار می گیرند به گذشته برگردند و حصارهای فرقه ای، قومی و تفرقه ای باعث ناامیدی و یأس مردم شود.

علم الهدی گفت: کسانی که مشغول تقسیم قدرت هستند اگر به وحدت و اسلامیت جمهوری توجه نکنند که توسط شهید رییسی معنا و عینی شد، مردم نگران می شوند.

وی افزود: شایسته نیست از راهی که آمدیم به عقب برگردیم، این کشور در جهان موفق شده و عزتی به دست آورده و قدرتمند شده و لازم است از این دستاوردها صیانت شود.

علم الهدی با بیان اینکه آنچه دین و معنویت و حقیقت گرایی را زنده نگه داشته همین روضه هاست، افزود: توحید توسط امام حسین (ع) معنا شد و شهدای انقلاب اسلامی نیز پیروان امام حسین و حضرت ابوالفضل(ع) هستند و همانند آنان توحید را معنا کردند.

وی گفت: شهادت علاوه بر دانستن، ادراک کردن نیز هست و شهید نور حق تعالی را مشاهده می کند و دیگران را نیز به مشاهده دعوت می کند.

علم الهدی افزود: امروز در شرایطی هستیم که درخواست و طلب برای شهادت به سنت و سیره جوانان در ایران تبدیل شده و این سنت به سایر کشورها هم سرایت کرده است.

وی اضافه کرد: امروز عده ای به خاطر بی معنایی دچار بیزاری از دنیا شدند، عده ای هم عاشق دنیا هستند و برای ماندن در دنیا به هر کار سخیفی دست می زنند ، ولی عده دیگر که گروه رستگاران هستند، دنیا را دوست دارند ولی دنیا را برای رسیدن به حق تعالی قربانی می کنند.

همسر رییس جمهور شهید با تاکید بر تربیت انقلابی و شهید پروری،افزود: اصحاب رسانه به کمک اصحاب مدرسه بیایند و به پدران و مادران کمک کنند تا فرزندان خودشان را شهادت طلب تربیت کنند.

علم الهدی گفت: این تربیت شهادت طلبانه است که می تواند در مقابل استعمار و استمرار مقاومت کند و گرنه دشمنان با فرهنگ مبتذل همه چیز را از بین می برند.

نظر شما