شناسهٔ خبر: 67671907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی پلیس راه مرکزی در جاده های برون شهری

اراک- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده ها و محورهای برون شهری این استان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد پور شمس، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین (ع)، از پیش بینی تمهیدات ویژه ترافیکی جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی در جاده‌های برون شهری در این استان خبر داد و افزود: با توجه به حضور هیئت‌های عزاداری در تاسوعا و عاشورا همچنین حضور شهروندان و زائران در اماکن مقدسه، محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های منتهی به امامزادگان به ویژه امامزاده محمد عابد، شهسواران و ۷۲ تن ساروق اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به تعطیلی عملیات‌های عمرانی در سطح جاده‌ها از امروز تا تا پایان هفته جاری بیان کرد: دستگاه‌های متولی ملزم به آشکار سازی علائم در محل عملیات‌های عمرانی هستند.

رئیس پلیس راه استان مرکزی ضمن توصیه به هیئات مذهبی، عابرین، رانندگان و تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در سفرهای برون شهری افزود: دسته جات عزاداری و هیئت‌ها از ورود به سطح جاده خودداری کنند.

پورشمس ادامه داد: همچنین عابران پیاده به جهت استفاده از پیراهن مشکی و عدم دید رانندگان هنگام عبور از جاده مواظب خود و همکاران باشند و حتی المقدور از چراغ قوه گوشی همراه خود به جهت عبور از عرض جاده استفاده کنند.

وی تاکید کرد: رانندگان از هرگونه عجله و شتاب به ویژه در شب پرهیز کرده و رانندگی با سرعت مطمئنه در مناطق مسکونی جهت پیشگیری از بروز هر گونه حادثه‌ای باید سرلوحه رانندگان قرار گیرد.

نظر شما