شناسهٔ خبر: 67673888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:

امر به معروف و نهی از منکر زیربنای تمام حرکات اجتماعی است

ابراهیم شریفی

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر زیربنای تمام حرکات اجتماعی است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام یونس مهدوی‌نیا امروز در حاشیه مراسم معارفه دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر اشترینان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بقای نظام اسلامی به امربه معروف است، بیان کرد: اگر نسبت به این فریضتین بی تفاوت باشیم دشمن را به هدفش نزدیک می‌کنیم.

وی اظهار کرد: امربه معروف و نهی از منکر عبادت اجتماعی بوده و از هر واجبی واجب‌تر و بقای دیگر واجبات در گرو امر به معروف و نهی از منکر است.

مهدوی‌نیا با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر زیربنای تمام حرکات اجتماعی است، ادامه داد: برخی مردم در جامعه از امربه معروف و نهی از منکر فاصله می‌گیرند.

این مسئول گفت: وظیفه ما شناخت، تبیین و ترویج فریضتین امربه معروف و نهی از منکر در جامعه بوده و وظیفه ستاد امربه معروف و نهی از منکر ایجاد گفتمان سازی با نگاه علمی و نخبگانی در جامعه است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان اظهار کرد: مردم باید در راستای اجرای امربه معروف و نهی از منکر احساس مسئولیت کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین رویکرد ستاد امربه مروف و نهی از منکر رویکرد مطالبه‌گری است، گفت: مردم در سامانه ستاد مطالبات خود را از مسئولین ثبت کنند.

او بر ضرورت راه‌اندازی ستاد امربه معروف و نهی از منکر در همه شهرستان‌ها و شهرها تاکید کرد و یادآور شد: بالاترین قدرت برای امربه معروف و نهی از منکر در جامعه مردم هستند.

مهدوی‌نیا گفت: قدرت و عقلانیت اساس و پایه امربه معروف و نهی از منکر هستند.

انتهای پیام

نظر شما