شناسهٔ خبر: 67673881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

نامگذاری روز خبرنگار، نشان از شان و جایگاه والای خبرنگاران دارد

ابراهیم شریفی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: نامگذاری ۱۷مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نشان از شأن و جایگاه والای خبرنگاران در توسعه، پیشرفت و همگرایی دارد. 

صاحب‌خبر -

اعظم روانشاد روز یکشنبه در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان با استاندار ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به اهمیت کار خبرنگاران اشاره کرد و گفت: رسالت کار خبرنگاران در اطلاع‌رسانی شفاف و درست در این برهه از زمان خطیر و حائز اهمیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به ظرفیت‌های غنی کمی و کیفی رسانه‌های استان اشاره کرد و افزود: رسانه‌های استان به عنوان حلقه‌های میانی زحمات بسیاری را در اطلاع‌رسانی و مطالبه‌گری بین مردم و دولت متقبل می‌شوند. 

روانشاد به نقش رسانه‌ها در جریان‌سازی و افزایش مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: فعالیت خبرنگاران لرستان طی برگزاری ۴ دوره انتخابات از اسفندماه تا کنون بسیار ارزشمند است. 

وی با بیان اینکه خبرنگاران لرستان همیشه در کنار مردم با انعکاس دغدغه‌ها و مسئولان در انعکاس عملکرد و توانایی‌های دستگاه‌های اجرایی را همراهی کرده‌اند، افزود: ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت شهید محمود صارمی به عنوان یکی از مناسبت‌های مهم فرهنگی رسانه‌ای در تقویم کشور به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است که نشان از شأن و جایگاه والای خبرنگاران در توسعه، پیشرفت و همگرایی دارد که می‌طلبد مراسم درخوری برای این قشر فرهیخته در استان برگزار شود.
 
 روانشاد افزود: بدون شک حرکت در این مسیر نیازمند روحیه ایثار، اخلاق‌مداری، مسئولیت‌پذیری و تعهد است که خوشبختانه خبرنگاران عزیز استان به این صفات با ارزش ملبس هستند و همواره آنها را در مسیر انجام خدمت در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما