شناسهٔ خبر: 67662196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد؛

آتش زدن پرچم اسراییل و آمریکا پس از اقامه نماز ظهر عاشورا درگیلان

رشت- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: پرچم اسرائیل و آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بعد از نماز ظهر عاشورا در سراسر استان به آتش کشیده می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری صبح یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها ضمن محکومیت جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی‌پناه غزه و به شهادت رساندن نزدیک به ۳۹ هزار تن در ۲۸۰ روز جنگ نابرابر، اظهار کرد: تهاجم وحشیانه اخیر ارتش تروریستی اسرائیل به اردوگاه آوارگان فلسطینی در منطقه «مواصی» شهر خان‌یونس در استمرار نسل‌کُشی توسط صهیونیست‌ها با حمایت شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار است.

وی با اشاره به سکوت مرگبار مجامع جهانی، برخی از دولت‌های اسلامی، نهادهای بین‌المللی حقوقی و مدافعان پوشالی حقوق بشر در مسئله فلسطین و جنایات غزه، اظهار کرد: جنایات ضدبشری و سبوعانه چند روز اخیر رژیم ددمنش و شیطان‌سیرت صهیونیستی در حملات عامدانه و برنامه‌ریزی شده به مدارس، بیمارستان‌ها و اردوگاه‌های آوارگان و به شهادت رساندن زنان بی‌دفاع و کودکان بی‌گناه قلب هر انسانی را جریحه‌دار کرده و خشم و انزجار مسلمانان جهان و آزادگان دنیا را برانگیخته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به سخنان شهید استاد مطهری «شمر زمانه‌ات را بشناس»، تصریح کرد: این جمله نهیب و یادآوری به هر مسلمانی است که در برابر ظلم و ستم استکبار دوران خود سکوت نکند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، مهمترین پیام نهضت الهی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را استکبارستیزی دانست و بیان کرد: قیام عاشورا خیزش و ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از مظلومین بود و مقاومت اسلامی ملهم از عاشورای حسینی است.

وی با بیان اینکه جنایات ضدبشری رژیم سفاک و شریر صهیونیستی در غزه یادآور قساوت و شقاوت یزیدیان در صحرای کربلا است، تاکید کرد: قیام امام حسین (ع) و واقعه عاشورا به مستضعفان درس مقاومت و مبارزه در برابر مستکبران آموخت و بر اساس وعده الهی خداوند در قرآن کریم پاداش این ایستادگی، پیروزی خون بر شمشیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشجری با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت عظیم مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین، اضافه کرد: مردم مسلمان، مبارز و ظلم‌ستیز استان گیلان به منظور محکومیت استمرار جنایات و نسل‌کُشی رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی و بزرگترین حامی استکباری آن شیطان بزرگ در غزه، پرچم اسرائیل و آمریکا را پس از اقامه نماز ظهر عاشورا، سه‌شنبه ۲۶ تیر در سراسر استان گیلان به آتش خواهند کشید.

نظر شما