شناسهٔ خبر: 67309855 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

حراج تابستانه تکنولایف با یک تیر سه نشون بزن: خرید، تخفیف، جایزه

صاحب‌خبر -

فروشگاه اینترنتی تکنولایف، به‌عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین کشور، در جشنواره «یک تیر و سه نشون» تخفیف‌ها و جوایز متنوعی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا بتوانید تنوع گسترده‌ای از لوازم خانگی مانند یخچال، لوازم شست‌و‌شو و نظافت، نوشیدنی‌سازها، لوازم پخت‌وپز، ساندویچ‌ساز، لوازم گرمایشی و سرمایشی، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و سایر لوازم را خریداری نمایید. اگر قصد خرید لوازم خانگی دارید، می‌توانید در بازه‌ی ۲۷ خرداد تا ۵ تیر، یعنی از شروع عید سعید قربان تا پایان عید غدیر، از تخفیف‌ها و قیمت‌های استثنایی بهره ببرید و خرید خود را انجام دهید و جایزه ببرید.

فراموش نکنید که امکان خرید اقساطی نیز برای شما عزیزان وجود دارد و می‌توانید کلیه لوازم مورد نظرتان را به‌صورت اقساطی از تکنولایف خریداری نمایید.

همچنین شما عزیزان می‌توانید در جشنواره تابستانه تکنولایف با عنوان «تابستونه، فصل بازی و خنده» کالاهای موردنظرتان را با تخفیف‌های استثنایی خریداری نمایید.

این جشنواره از تاریخ ۳۰ خرداد آغاز و تا پایان ۵ تیر ماه ادامه خواهد داشت.

شما کاربران عزیز تکنولایف می‌توانید در این جشنواره کالاهای موردنیازتان را از گروه‌های کالایی (موبایل، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند، هدفون هندزفری، مانیتور، لوازم جانبی کامپیوتر، پاوربانک، هارد و فلش، لوازم گیمینگ، اسپیکر و دوربین) با تخفیف‌های ویژه خریداری نمایید.

توجه داشته باشید که در جشنواره «تابستونه، فصل بازی و خنده» اگر ساکن یکی از این شهرها؛ تهران، کرج، اصفهان، تبریز، شیراز، مشهد یا اهواز هستید، امکان ارسال سریع یک روزه نیز برای شما وجود دارد و شما می‌توانید خرید خود را ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش، در مقصد دریافت نمایید.

نظر شما