شناسهٔ خبر: 67294877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه زنجان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمن می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری دشمنان را ناامید و پایه‌های انقلاب را مستحکم می‌کند.

صاحب‌خبر -

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب ناامیدی دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: همانطوری که ملت ایران در تشییع شهدای خدمت حماسه آفریدند با حضور در پای صندوق‌های رأی، حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حضور در این رخداد مهم یک حق و تکلیف دینی است، افزود: حضور مردم در انتخابات موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

امام جمعه زنجان ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب وحدت و افزایش اقتدار ملی می‌شود؛ بنابراین بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید خودمان و دیگران را به مشارکت در این رویداد سرنوشت ساز دعوت کنیم.

خاتمی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در چند ماه أخیر بیانات مهمی را در خصوص انتخابات و انتخاب نامزد اصلح بیان کردند، گفت: ایشان بارها بر این موضوع تأکید داشتند که فردی را انتخاب کنید که برای مدیریت کشور قوی و کارآمد باشد.

وی افزود: ایشان ۲۸ بار نیز بر این موضوع تاکید داشتند فردی را باید انتخاب کرد که برارزش‌های انقلاب و اهداف ملت ایران تمرکز داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان همچنین به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۶۰ سازمان با برکت و پر از معنویت تبلیغات اسلامی را تأسیس کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی همچنین به روز هفتم تیر سال ۶۰ سالروز بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی توسط مجاهدین خلق اشاره کرد و افزود: این حادثه منجر به کشته‌شدن ۷۲ نفر از اعضای این حزب شد.

نظر شما