شناسهٔ خبر: 66954032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز امروز؛

شهید رئیسی نمود عینی اعتقاد و عمل به گفتمان انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: شهید آیت الله رییسی نمود عینی اعتقاد به گفتمان انقلاب اسلامی بود و این موضوع در عمل و رفتار ایشان هم وجود داشت.

صاحب‌خبر -

شهید رئیسی نمود عینی اعتقاد و عمل به گفتمان انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز زنجان، حجت الاسلام خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان، گفت: کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری توجه کنند که مردم شهدایی همچون بهشتی، رجایی و شهید آیت‌الله رئیسی را دیده‌اند و فردی را می‌خواهند که به گفتمان امام راحل عملا و قلبا پایبند باشد و آن را عملا نشان دهد.

خاتمی به فرا رسیدن چهاردهم خرداد اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) ریشه درخت انقلاب بود و باید بعد از رحلت ایشان این درخت تنومند را حفظ کرد و رهنمود‌های ایشان چراغ راهمان باشد.

وی ادامه داد: امام راحل به ما یاد داد که در برابر ظلم سکوت نکنیم و این فکر را در دنیا در برابر وقایع غزه شاهد هستیم که در دنیا و حتی آمریکا اعتراضات در برابر جنایات رژیم اشغالگر شدت گرفته است البته باید وحدتمان را حفظ کنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه کسانی که در برابر باطل مقاومت می‌کنند مورد هجمه عده‌ای قرار می‌گیرند، گفت: افراد مقاوم از حق دفاع کرده و در برابر باطل می‌ایستند و به امر خداوند توجه می‌کنند، این افراد وظیفه دینی خود را انجام می‌دهند و ایمان آنها باعث ایستادگی آنها می‌شود.

نظر شما