شناسهٔ خبر: 67379248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه کبودراهنگ:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده ماهیت و هویت یک ایرانی است

شهره اکبری

امام جمعه کبودراهنگ گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تضمین‌کننده انقلاب، آرامش، آسایش، اقتصاد و تضمین‌کننده ماهیت و هویت یک ایرانی است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین نقی باقری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات ایران اسلامی مردم سالاری دینی و جمهوریت است، جمهوریت یعنی اکثریت و کلیت پس انتخابات آن زمانی باشکوه خواهد بود که دارای مشارکت حداکثری باشد.

وی مشارکت در انتخابات را زیر بنای انقلاب اسلامی دانست و افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انقلاب و نظام ایران اسلامی را از گزند دشمنان خارجی و آنان که خود را به عنوان ژاندارم منطقه محسوب می‌کنند مصون می‌دارد.

باقری ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی و نیز آنان که خود را به اصطلاح قدرت جهان می‌دانند وقتی حضور و حمایت مردم از انقلاب و مملکت را می‌بینند نمی‌توانند زورمداری خود را به رخ بکشند و قصد جسارت به کشور و مملکت ما را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه مردم انقلاب کردند پس همواره حامی و پشتیبان این انقلاب بوده‌ و هستند، خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برابر با امنیت داخلی و نه گفتن بر نفوذ دشمنان و مقابله با دشمنان است.

باقری در ادامه انتخابات را نیز یک رقابت دانست و تصریح کرد: هرکس می‌تواند نامزد و کاندیدای مورد نظر خود را با رأی کارساز خود قدرت دهد به‌طور قطع در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز ملت ایران مانند انتخابات دوره‌های گذشته با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی به دنیا نشان خواهند داد که پای انقلاب و آرمان‌های نظام انقلاب اسلامی همواره ایستاده‌اند و از این انقلاب گرانبهای خود دست نخواهند کشید.

انتهای پیام

نظر شما