شناسهٔ خبر: 67629695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار مرکزی: دولت سیزدهم به ورزش قهرمانی نگاه ویژه ای داشت

استاندار مرکزی گفت: نگاه دولت سیزدهم به ورزش بویژه در بخش قهرمانی کم‌سابقه است. استاندار مرکزی گفت: نگاه دولت سیزدهم به ورزش بویژه در بخش قهرمانی کم‌سابقه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه روز پنجشنبه در آیین توزیع و اهدا ۱۴ هزار وسیله ورزشی به مناطق و محله‌های کم برخوردار استان مرکزی، با تشکر از کار ارزشمند اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی در تهیه کالاهای ورزشی برای مناطق محروم و کم‌برخوردار، افزود: نخستین‌بار است که در تاریخ ورزش استان این اقدام صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: سال ۱۴۰۲ به لحاظ تعداد، یکی از سال‌های موفق در ورزش قهرمانی استان مرکزی در سطح ملی و بین‌الملی رقم خورد و امید است موفقیت‌های به دست آمده در سال جاری هم تکرار شود

استاندار مرکزی ادامه داد: دولت سیزدهم بدون توقف و تعطیلی بود و همچنان در آخرین روزهای باقی مانده از این دولت، ماند روز اول است و دست از تلاش برنداشته است.

مخلص‌الائمه بیان کرد: دولت سیزدهم برخلاف همه دولت‌های پیش از خود، به تقدیر الهی کمتر از سه ساله تمام شد.

وی گفت: همه دولت‌ها تلاش می‌کنند تا هشت ماه از دوره پایانی خود را به تبیین دستاوردها بپردازند، اما دولت مردمی فرصت این کار را هم نداشت و تنها زمان کوتاهی در اختیار داشت.

استاندار مرکزی اضافه کرد: دولت سیزدهم رویکرد از اعتماد به دشمن را به بی اعتمادی دشمن تغییر داد و فروش نفت را از ۲۰۰ هزار بشکه در روز به حدود ۲ میلیون بشکه در روز رساند و همین امر باعث افزایش درآمدهای کشور شد.

مخلص‌الائمه تاکید کرد: دولت سیزدهم جوانان و افراد با انگیزه را به جای افراد بی انگیزه و بی‌عرضه به کار گرفت.

وی گفت: دولت مردمی مالیات بر تولید را در این سال‌ها کاهش داد و فشار مالیاتی را به فرارهای مالیاتی آورد.

نظر شما