شناسهٔ خبر: 67287024 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

باشگاه پرسپولیس با مدافع خود برای ادامه همکاری به توافق رسید.

قرارداد یک ساله پرسپولیس با شماره هشت

قرارداد یک ساله پرسپولیس با شماره هشت

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛فعالیت نقل و انتقالاتی سرخ پوشان پایتخت رسما از امروز شروع شد و باشگاه پرسپولیس پس از دومین جلسه با مرتضی پورعلی‌گنجی برای تمدید قرارداد، با این مدافع باتجربه به توافق نهایی رسیدند و اولین تمدید قرارداد را با او انجام دادند.

در گزارش ورزش سه آمده است:مرتضی پورعلی‌گنجی پیشنهاد مالی اخیر باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد را پذیرفته بود، اما عدم دریافت مطالباتش طی دو فصل اخیر موجب شد تا روند ادامه همکاری وی و امضای قرارداد جدید با مشکل مواجه شود که این موضوع برطرف شد تا مدافع تیم ملی ایران در دو جام جهانی گذشته در جمع سرخ پوشان بماند.

1869584

این مدافع ۳۲ ساله که در نخستین سال حضورش در پرسپولیس ۲۵ بازی انجام داد و نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت، در فصل اخیر هم با وجود اینکه دوباره جام را بالای سر برد، اما نتوانست به دلیل آسیب دیدگی و پارگی رباط صلیبی بیش از پنج بار به میدان برود ولی حالا آماده بازگشت به میادین و درخشش در فصل جدید است.

پورعلی‌گنجی در بازی فینال تورنمنت چهار جانبه اردن مقابل تیم ملی قطر که یکی از مهره‌های ثابت ایران بود، در شروع نیمه دوم با مصدومیت مواجه شد و به همین دلیل از ۲۵ مهر ۱۴۰۲ به بعد نتوانست به میدان برود ولی حالا با رفع کامل مصدومیت و تمدید قراردادش، دوباره در فصل جدید با پیراهن قرمز بازی می‌کند.

باشگاه پرسپولیس نخستین فعالیت نقل و انتقالاتی خود را با تمدید قرارداد پورعلی‌گنجی انجام داد و قرارداد این بازیکن را تمدید کرد و حالا به دنبال حفظ دیگر مهره‌های کلیدی خود خواهد رفت تا بتواند از عنوان قهرمانی دفاع کند و تیم قدرتمندی برای حضور در لیگ نخبگان آسیا ببندد.

پورعلی‌گنجی در حالی قراردادش با باشگاه پرسپولیس را تمدید کرد که دو پیشنهاد جالب توجه داخلی و خارجی دریافت کرده بود، اما تصمیم گرفت با دریافت مطالبات هر دو فصل اخیر، به کارش در جمع سرخ پوشان ادامه بدهد.

۲۵۱ ۲۵۱

نظر شما