شناسهٔ خبر: 67269584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خوزستان:

۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دست اجرا است

چذابه- استاندار خوزستان گفت: امسال ۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفت که تلاش می کنیم در مرداد ماه به سرانجام برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست ستاد اربعین در چذابه که با حضور سید مجید میراحمدی رئیس ستاد اربعین کشور انجام شد، گفت: خوشبختانه شرایط لازم جهت برگزاری اربعین سال به سال بهتر می‌شود. امسال ۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفت که تلاش می‌کنیم با کمک کلیه دستگاه‌های ذیربط در سطح کشور و استان در مرداد ماه به سرانجام برسند.

استاندار خوزستان افزود: همه کشور و استان بسیج شده تا اقدامات مختلف همچون ترمیم، روکش و آسفالت جاده‌های استان، جدول کشی، روشنایی، سایبان، تأمین آب یخ، بهداشت و درمان، نصب چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی و … انجام شود.

وی ادامه داد: در زمینه حمل و نقل نیز امروز مباحث لازم را با معاونین وزارت راه و شهرسازی داشتیم و قرار شد اتوبوس‌ها و قطارهای بیشتری برای ایام اربعین در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: همچنین طی مذاکرات با مسئولان عراقی قرار است مسیر جداگانه ای برای حمل و نقل کالا در ایام اربعین در نظر گرفته شود.

حسینی محراب بیان کرد: امسال سامانه‌های گذرنامه در مرزهای چذابه و شلمچه به یکدیگر متصل می‌شوند که موجب تسهیل و روان شدن ورود و خروج زائران خواهد شد؛ همچنین نظم بخشی به پارکینگ‌ها و آسفالت مسیر رفت و آمد آنها و درختکاری در ۲ مرز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: از مردم مناطق در مرزها که هر سال سخاوتمندانه کار پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

نظر شما