شناسهٔ خبر: 67269160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اتصال سامانه‌های گذرنامه در مرزهای چذابه و شلمچه

استاندار خوزستان گفت: امسال سامانه‌های گذرنامه در مرزهای چذابه و شلمچه به یکدیگر متصل می‌شوند که این امر موجب تسهیل و روان شدن ورود و خروج زائران می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی‌اکبر حسینی محراب در حاشیه نشست ستاد اربعین در چذابه که با حضور سیدمجید میراحمدی رئیس ستاد اربعین کشور انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط لازم جهت برگزاری اربعین سال به سال بهتر می‌شود.

وی در ادامه افزود: امسال 120 پروژه در شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفت که تلاش می‌کنیم با کمک کلیه دستگاه‌های ذیربط در سطح کشور و استان در مرداد ماه به سرانجام برسند.

استاندار خوزستان گفت: همه کشور و استان بسیج شده‌ تا اقدامات مختلف همچون ترمیم، روکش و آسفالت جاده های استان، جدول کشی، روشنایی، سایبان، تامین آب یخ، بهداشت و درمان، نصب چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی و … انجام شود.

حسینی محراب ادامه داد وگفت: در زمینه حمل و نقل نیز امروز مباحث لازم را با معاونان وزارت راه و شهرسازی داشتیم و بنا شد اتوبوس‌ها و قطارهای بیشتری برای ایام اربعین در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان اظهار داشت: همچنین طی مذاکرات با مسئولان عراقی قرار است مسیر جداگانه‌ای برای حمل و نقل کالا در ایام اربعین در نظر گرفته شود.

وی افزود: امسال سامانه‌های گذرنامه در مرزهای چذابه و شلمچه به یکدیگر متصل می‌شوند که این امر موجب تسهیل و روان شدن ورود و خروج زائران می‌شود.

حسینی محراب عنوان کرد: نظم بخشی به پارکینگ ها و آسفالت مسیر رفت و آمد آنها و درختکاری در دو مرز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: از مردم عزیز در مرزها که هر سال سخاوتمندانه کار پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند صمیمانه قدردانی می‌کنیم. 

انتهای پیام/735/.

نظر شما