شناسهٔ خبر: 67321543 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک فعال سیاسی: ملت ایران هشتم تیر حماسه دیگری خلق می‌کنند

شهرکرد – ایرنا - دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری گفت: ملت ایران هشتم تیرماه با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای تمام معادلات جهانی را برهم می‌زنند و حماسه دیگری خلق می‌کنند.

صاحب‌خبر -

بهزاد بیگی هرچگانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ملت ایران با وجود تمام مشکلات اقتصادی و تنگناهای موجود اما دوست‌دار نظام و انقلاب خود هستند و احساس مسئولیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه وجود دارد اما راه‌حل رفع این مشکلات شرکت نکردن در انتخابات نیست بلکه این آوردگاه سیاسی بیانگر سهیم بودن ملت در اداره امور جامعه است.

دبیرکل مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی چهارمحال و بختیاری گفت: به رغم میل و خواسته دشمن حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای ادامه‌دهنده حضور تاریخی مردم در آیین تشییع رییس‌جمهور شهید خواهد بود.

وی یادآور شد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده جمهوریت و اسلامی بودن نظام جمهوری اسلامی ایران و حضور مردم در این عرصه بیانگرآزادی ملت ایران است.

بیگی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب که انتخابات یک تکلیف الهی و به عنوان یک حق برای ملت به شمار می‌رود افزود: براین اساس اگر مردم در انتخابات حضور گسترده، پرشور و پررنگی داشته باشند از این حق طبیعی و خدادادی خود استفاده کرده‌اند.

دبیر مجمع نخبگان دانشگاهی و حوزوی چهارمحال و بختیاری گفت: ملت ایران مردمی بصیر، آگاه و هوشیار هستند و بدون توجه به شعارهای دهن پرکن نامزدها براساس محورهای تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب، با رصد مناظره‌ها و بینش سیاسی خود بهترین کاندیدا را انتخاب می‌کنند.

بیگی افزود: مردم خواهان رییس جمهوری مردمی، انقلابی، خستگی ناپذیر، پرتلاش و استکبارستیز هستند.

به گزارش ایرنا، مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما