شناسهٔ خبر: 67269796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

استاندار خوزستان:

۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دست اجراست / افزایش تعداد وسایل حمل و نقل عمومی در ایام اربعین/ تردد زائران با اتصال سامانه‌های گذرنامه تسهیل شد

استاندار خوزستان گفت: امسال ۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفت که تلاش میکنیم با کمک کلیه دستگاه‌های ذیربط در سطح کشور و استان در مرداد ماه به سرانجام برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز چهارشنبه ۳۰ خردادماه در حاشیه نشست ستاد اربعین در چذابه که با حضور سید مجید میراحمدی رییس ستاد اربعین کشور انجام شد گفت: خوشبختانه شرایط لازم جهت برگزاری اربعین سال به سال بهتر می‌شود. امسال ۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفت که تلاش میکنیم با کمک کلیه دستگاه‌های ذیربط در سطح کشور و استان در مرداد ماه به سرانجام برسند.

 

وی افزود: همه کشور و استان بسیج شده‌ تا اقدامات مختلف همچون ترمیم، روکش و آسفالت جاده های استان، جدول کشی، روشنایی، سایبان، تامین آب یخ، بهداشت و درمان، نصب چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی و … انجام شود.

 

حسینی محراب ادامه داد: در زمینه حمل و نقل نیز امروز مباحث لازم را با معاونین وزارت راه و شهرسازی داشتیم و بنا شد اتوبوس‌ها و قطارهای بیشتری برای ایام اربعین در نظر گرفته شود.

 

استاندار خوزستان اظهار داشت: همچنین طی مذاکرات با مسئولان عراقی قرار است مسیر جداگانه ای برای حمل و نقل کالا در ایام اربعین در نظر گرفته شود.

 

وی افزود: امسال سامانه های گذرنامه در مرزهای چذابه و شلمچه به یکدیگر متصل میشوند که موجب تسهیل و روان شدن ورود و خروج زائران خواهد شد.

 

حسینی محراب عنوان کرد: نظم بخشی به پارکینگ ها و آسفالت مسیر رفت و آمد آنها و درختکاری در دو مرز نیز در دستور کار قرار دارد.

 

وی گفت: از مردم عزیز در مرزها که هر سال سخاوتمندانه کار پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

نظر شما