شناسهٔ خبر: 67290043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان:

امروز به فردی نیاز داریم که در حوزه اجرا حرف برای گفتن داشته باشد

کوهدشت - رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان تأکید کرد: امروز به فردی به عنوان رئیس جمهور نیاز داریم که در حوزه اجرا حرف برای گفتن داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، عزت‌الله بهاروند روز پنج‌شنبه در افتتاح ستاد مردمی قالیباف در کوهدشت با اشاره به موضوع انتخابات اظهار داشت: بعد از اتفاق سخت و جان‌گداز شهادت رئیس‌جمهور با وجود شرایط سخت اما خیلی سریع سازوکار برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از تأیید صلاحیت شش کاندیدای ریاست‌جمهوری وارد عرصه شدند و شروع به تبلیغات کردند.

امروز به فردی نیاز داریم که در حوزه اجرا حرف برای گفتن داشته باشد

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان، گفت: وقتی از آقای قالیباف پرسیدند چه تضمینی دارید، پاسخ داد: «کارنامه من تضمین من است»، ما هم این اعتقاد را داریم که حرف و تحلیل دیگر هم بس است.

بهاروند، تأکید کرد: امروز به فردی نیاز داریم که در حوزه اجرا حرف برای گفتن داشته باشد، چون بنا نیست با احساسات انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مرد عمل می‌خواهیم بنا نیست شعار بدهیم، گفت: متأسفانه برخی سیاست‌بازها در زمین دشمن کار می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان با بیان اینکه ما فردی را می‌خواهیم که کار کند، افزود: مردم دیگر از حرف و تحلیل خسته شدند امروز مشکل کشور اقتصادی است و باید کسی وارد عرصه شود که اقتصاد را بر پایه ظرفیت کشور رونق دهد.

بهاروند با بیان اینکه ما باید بر توان داخلی خود تکیه کنیم، گفت: در مناظره‌ها یکی از کاندیداها مطرح کرد که اگر با غرب صحبت نکنیم و تحریم را برنداریم مشکلات کشور حل نمی‌شود، یعنی ما این‌قدر ذلیل شده‌ایم که نمی‌توانیم خودمان مشکلات را حل کنیم.

وی بیان کرد: شما که سراغ دیگران رفتید، دوستی کردید و از مواضع هم برگشتید، حاصل این دوستی و گردن‌کج کردن چه بود؟

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان، گفت: چرا خودمان را ذلیل کنیم؛ یعنی اگر غرب نباشد باید بمیریم، ما که درگذشته امپراتوری بودیم.

بهاروند، بیان کرد: همین شهرستان کوهدشت را نگاه کنید چه ثروتی دارد؛ اما به علت عدم برنامه‌ریزی و وجود مدیر بی‌کفایت نتوانسته‌ایم از این ظرفیت استفاده کنیم و همین باعث شده جوانان ما بیکار باشند.

وی با بیان اینکه قالیباف اثبات کرده که می‌تواند گره‌ها را باز و مشکلات کشور را بر طرف کند، گفت: مگر در تهران به آن بزرگی قالیباف برای رفع مشکلات به خارج از کشور وابسته بود.

نظر شما