شناسهٔ خبر: 67292630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان:

رئیس جمهور آینده باید اقتصاد را بر پایه ظرفیت کشور رونق دهد

ابراهیم شریفی

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان گفت: رئیس جمهور آینده باید اقتصاد را بر پایه ظرفیت کشور رونق دهد.

صاحب‌خبر -

عزت اله بهاروند امروز در آیین افتتاح ستاد مردمی قالیباف در کوهدشت با اشاره به موضوع انتخابات اظهار کرد: بعد از اتفاق سخت و جان‌گداز  شهادت رئیس  جمهور با وجود شرایط سخت اما خیلی سریع، ساز و کار برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست جمهوری وارد عرصه شدند و شروع به تبلیغات کردند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف گفت: امروز به فردی نیاز داریم که در حوزه اجرا حرف برای گفتن داشته باشد و قالیباف اثبات کرده که می‌تواند گره‌ها را باز کند.

وی افزود: وقتی از آقای قالیباف پرسیدند  چه تضمینی دارید، پاسخ داد: گفت کارنامه من تضمین من است. ما هم این اعتقاد را داریم که حرف و تحلیل دیگر هم بس است.

بهاروند تاکید کرد: امروز به فردی نیاز داریم که در حوزه اجرا حرف برای گفتن داشته باشد، چون بنا نیست با احساسات انتخاب کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز مرد عمل می‌خواهیم و بنا نیست شعار بدهیم، گفت: متاسفانه برخی سیاست بازها در زمین دشمن کار می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان با بیان اینکه ما فردی را می‌خواهیم که کار کند، افزود: مردم دیگر از حرف و تحلیل خسته شدند، امروز مشکل کشور اقتصادی است و باید کسی وارد عرصه شود که اقتصاد را بر پایه ظرفیت کشور رونق دهد.

بهاروند با بیان اینکه ما باید بر توان داخلی خود تکیه کنیم، گفت: در مناظره‌ها یکی از کاندیداها مطرح کرد که اگر با غرب صحبت نکنیم و تحریم را بر نداریم مشکلات کشور حل نمی‌شود، یعنی ما اینقدر ذلیل شده‌ایم که نمی‌توانیم خودمان مشکلات را حل کنیم.

وی بیان کرد: شما که سراغ دیگران رفتید، دوستی کردید و از مواضع هم برگشتید، حاصل این دوستی و گردن کج کردن چه بود؟

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در لرستان گفت: چرا خودمان را ذلیل کنیم یعنی اگر غرب نباشد باید بمیریم، ما که در گذشته امپراطوری بودیم.

بهاروند بیان کرد:  همین شهرستان کوهدشت را نگاه کنید چه ثروتی دارد اما به علت عدم برنامه‌ریزی نتوانسته‌ایم از این ظرفیت استفاده کنیم و همین باعث شده جوانان ما بیکار باشند.

وی با بیان اینکه قالیباف اثبات کرده که می‌تواند گره‌ها را باز  و مشکلات کشور را بر طرف کند، گفت: مگر در تهران به آن بزرگی قالیباف برای رفع مشکلات به خارج از کشور وابسته بود؟

انتهای پیام

نظر شما