شناسهٔ خبر: 67356583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب قدرت ایران در جهان می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات موجب قدرت ایران در جهان می‌شود، گفت: دشمنان نظام تلاش می‌کنند با استفاده از غول‌های رسانه‌ای بر افکار عمومی در کشور به ترتیبی عمل کنند که با القاء ناامیدی مردم به ویژه جوانان را برای شرکت در انتخابات دچار تردید کنند اما بدانیم ایران اسلامی در قلب آسیا جای دارد با انتخابات باشکوه اهمیت ایران مضاعف و منجر به تولید قدرت و ظرفیت جهانی می‌شود.

صاحب‌خبر -

سردار سلیمانی امروز ۴ تیرماه در آئین اختتامیه رزمایش سراسری «شهید جمهور و شهدای راه خدمت» در سالن اجتماعات غدیر سپاه کربلای مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا بیان کرد: ۴۰ روز از شهادت کاروان پرواز اردیبهشت و شهادت شهدای خدمت می‌گذرد بر اساس قانون اساسی مترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  باید در چنین شرایطی در طی ۵۰ روز، رئیس جمهور جدید انتخاب شود.

وی با بیان اینکه یکی از مزیت‌های قانون اساسی و ظرفیت ملت بزرگ ایران در چنینن زمانی مشخص می‌شود افزود: اگر این حادثه در هر کجایی از این دنیا رخ می‌داد شاهد پیامدها، نا آرامی‌ها و مشکلات زیادی بودیم اما در کشور ما هم بدرقه بی‌نظیری از شهدای خدمت شد که مقام معظم رهبری از آن به عنوان حماسه تعبیر کردند و هم مسیر و اداره کشور با آرامش و ثبات کم‌نظیر پیش رفت.

این‌ مسئول گفت: علمای قبل از انقلاب به این‌ نتیجه رسیدند برای اینکه کشور و ملت ایران را به ساحل نجات برسانند و از حوادث سهمگین و سخت عبور دهند باید الگوی فقیه عادل در آن نقش آفرین باشد و امام خمینی (ره) با کتاب ولایت فقیه نرم افزار انقلاب اسلامی را خلق و عرضه کرد.

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب قدرت ایران در جهان می‌شود

سلیمانی ادامه داد: از زمان استقرار جمهوری اسلامی ایران الگوی مردم سالاری اسلامی به دور از الگوی دموکراسی اروپا و غرب، به عنوان الگوی کم نظیر مترقی برگرفته از مکتب اسلام ناب با اقتدار در جهان مطرح است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه کارآمدی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر مردم است تاکید کرد: اکنون وارد نقطه عظیم تمدن اسلامی شدیم که مقدمه آن پیروزی انقلاب اسلامی است.

سلیمانی تصریح کرد: ۱۲ کشور اروپایی به صورت پادشاهی و چندین کشور در حاشیه خلیج فارس به صورت سلطنتی اداره می‌شوند، ظرفیتی که جمهوری اسلامی به ملت ایران داد این بود که دست نظام شاهنشاهی از سر ملت ایران کوتاه شد.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: از عمر ۲۵۰ ساله آمریکا ۲۴۰ سال آن در منطقه و دنیا با جنگ‌های مختلف به دنبال چپاول بود با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران از زیر سلطه آمریکا خارج شد و اولین تغییر در هندسه قدرت دنیا شکل گرفت و در ادامه نیز جبهه مقاومت تشکیل شد، امام متریال و مفهوم قدرت را تغییر داد و دنیا شاهد است که دانشگاهای آمریکا در کنار جبهه حق و مردم فلسطین می‌ایستند.

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب قدرت ایران در جهان می‌شود

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر سلامت، رقابت، امنیت و به ویژه مشارکت در انتخابات تاکید دارند گفت: دشمنان نظام تلاش می‌کنند با استفاده از غول‌های رسانه‌ای بر افکار عمومی در کشور به ترتیبی عمل کنند که با القاء ناامیدی مردم به ویژه جوانان را برای شرکت در انتخابات دچار تردید کنند اما بدانیم ایران اسلامی در قلب آسیا جای دارد با انتخابات باشکوه اهمیت ایران مضاعف و منجر به تولید قدرت و ظرفیت جهانی می‌شود و قدرت چانه زنی ملت ایران را در مجامع  بین‌المللی و منطقه‌ای افزایش می‌دهد.

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب قدرت ایران در جهان می‌شود

رزمایش خدمت شهید جمهور به همراهی ۲۶۰ دستگاه اجرایی

سردار سیاوش مسلمی، فرمانده سپاه کربلا نیز در حاشیه آئین اختتامیه رزمایش شهید جمهور گفت: این رزمایش از تاریخ ۲۶ الی ۳۱ خرداد ادامه داشته، حدود ۱۸ اداره کل در این رزمایش با زیرمجموعه‌هایشان یعنی ۲۶۰ دستگاه اجرایی با ۱۲۰۰ مهندس جهادی و انقلابی شرکت داشته که حدود ۱۷۸ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۶۰۰ میلیارد تومان اجرا شده است.

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب قدرت ایران در جهان می‌شود

فرمانده سپاه کربلا عمده هدف اجرای این رزمایش را نمایش زحمات دولت مردمی شهید رئیسی خواند که چه اقدامات شایسته‌ای برای مردم انجام داده‌اند.

سردار مسلمی از تجلیل دستگاه‌های اجرایی که فعالانه در میدان بودند خبر داد و افزود: آبفای استان، مخابرات، اداره گاز استان، راه و شهرسازی، راهداری و در حوزه بهداشت و درمان دستگاه‌های بسیار زیادی در اینجا سهم داشتند که امروز اختتامیه آن، با حضور ریاست سازمان بسیج مستضعفین برگزار شده است.

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب قدرت ایران در جهان می‌شود

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم برای همیشه و بصورت مستمر خدمتگزار واقعی مردم باشیم و این امر به ما ثابت شده که در طول ۴۶ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، هر کسی برای مردم، کنار مردم و با مردم بوده، عزت پیدا کرده است و ماهم بتوانیم عاقبت خوبی داشته باشیم و عاقبت ما ختم به شهادت شود.

انتهای پیام

نظر شما