شناسهٔ خبر: 67270008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در ایام اربعین امسال؛

استاندار خوزستان‌: سامانه‌های گذرنامه در ۲ مرز چذابه و شلمچه به یکدیگر متصل می‌شوند

اهواز- ایرنا- استاندار خوزستان‌ گفت: امسال سامانه‌های گذرنامه در مرزهای چذابه و شلمچه به یکدیگر متصل می‌شوند که موجب تسهیل و روان شدن ورود و خروج زائران اربعین حسینی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه در نشست ستاد اربعین خوزستان با حضور رئیس ستاد اربعین کشور در مرز چذابا بیان کرد: امسال ۱۲۰ طرح در شلمچه و چذابه برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی در دست اجرا است و تلاش می‌کنیم با کمک تمام دستگاه‌های مربوطه این طرح‌ها تا مردادماه امسال به سرانجام برسد.

وی افزود: تمام بخش‌های استان بسیج شده‌ تا اقدامات مختلف همچون ترمیم، روکش و آسفالت جاده‌های مسیر اربعین استان، جدول کشی، روشنایی، سایبان، تامین آب یخ، بهداشت و درمان، نصب چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی و موارد دیگر انجام شود.

حسینی محراب ادامه داد: در زمینه حمل و نقل نیز امروز مباحث لازم را با معاونان وزارت راه و شهرسازی انجام شد و بنا است اتوبوس‌ها و قطارهای بیشتری برای ایام اربعین در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: همچنین طی مذاکرات با مسئولان عراقی قرار است مسیر جداگانه‌ای برای حمل و نقل کالا در ایام اربعین در نظر گرفته شود.

وی عنوان کرد: نظم بخشی به پارکینگ‌ها و آسفالت مسیر رفت و آمد زائران و درختکاری در ۲ مرز نیز در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ایرنا، رئیس ستاد اربعین کشور امروز از ۲ مرز چذابه و شلمچه و شرایط برگزاری مراسم اربعین‌حسینی بازدید کرد.

نظر شما