شناسهٔ خبر: 67268917 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش تعداد وسایل حمل و نقل عمومی در ایام اربعین

استاندار خوزستان گفت: امسال ۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفت که تلاش میکنیم با کمک کلیه دستگاه‌های ذیربط در سطح کشور و استان در مرداد ماه به سرانجام برسند.

صاحب‌خبر -

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه شرایط لازم جهت برگزاری اربعین سال به سال بهتر می‌شود. امسال ۱۲۰ پروژه در شلمچه و چذابه در دستور کار قرار گرفت که تلاش میکنیم با کمک کلیه دستگاه‌های ذیربط در سطح کشور و استان در مرداد ماه به سرانجام برسند.

وی افزود: همه کشور و استان بسیج شده‌ تا اقدامات مختلف همچون ترمیم، روکش و آسفالت جاده های استان، جدول کشی، روشنایی، سایبان، تامین آب یخ، بهداشت و درمان، نصب چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی و … انجام شود.

حسینی محراب ادامه داد: در زمینه حمل و نقل نیز امروز مباحث لازم را با معاونین وزارت راه و شهرسازی داشتیم و بنا شد اتوبوس‌ها و قطارهای بیشتری برای ایام اربعین در نظر گرفته شود.

استاندار خوزستان اظهار داشت: همچنین طی مذاکرات با مسئولان عراقی قرار است مسیر جداگانه ای برای حمل و نقل کالا در ایام اربعین در نظر گرفته شود.

وی افزود: امسال سامانه های گذرنامه در مرزهای چذابه و شلمچه به یکدیگر متصل میشوند که موجب تسهیل و روان شدن ورود و خروج زائران خواهد شد.

حسینی محراب عنوان کرد: نظم بخشی به پارکینگ ها و آسفالت مسیر رفت و آمد آنها و درختکاری در دو مرز نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: از مردم عزیز در مرزها که هر سال سخاوتمندانه کار پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند صمیمانه قدردانی می‌کنیم.

نظر شما