شناسهٔ خبر: 67289894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سلاجقه عنوان کرد

حمایت صندوق ملی محیط زیست از صنایعی که به حفاظت محیط زیست کمک کنند

کامیار زادفر

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: سازمان محیط زیست به توسعه صنایعی که می توانند به حفاظت از محیط زیست کمک کنند از محل تسهیلات صندوق ملی محیط زیست کمک می کند.

صاحب‌خبر -

علی سلاجقه شامگاه ۳۱ خرداد در حاشیه بازدید از بزرگترین پروژه بازیافت پسماندهای صنعتی در شرکت پلیمرسازان دلیجان اظهار کرد: امروز کلنگ یک اقدام محیط زیستی در دلیجان به زمین خورد. در این پروژه، پسماندهای صنعتی طی فرایندی به مواد اولیه ساخت انواع موکت و فرش و ... تبدیل می شوند. اینکار غالبا در پتروشیمی ها با قیمت های بالاتر انجام می شود ولی در این پروژه در قالب بازیافت موادی که برای محیط زیست آلاینده هستند موادی تولید می شود که در بسیاری از موارد قابل استفاده است.

وی افزود: از آنجاکه این پروژه به پاکیزه شدن محیط زیست کمک می کند مورد حمایت سازمان محیط زیست قرار گرفته و کلنگ فاز نهایی فرایند آن به زمین زده شد.

سلاجقه تاکید کرد: سازمان محیط زیست به توسعه صنایعی که می توانند به حفاظت از محیط زیست کمک کنند از محل تسهیلات صندوق ملی محیط زیست کمک می کند. فاز نهایی این پروژه نیز که ارزش افزوده خوبی را از محل بازیافت پسماندها حاصل کرده و ضمن اشتغالزایی به پاکیزه شدن محیط زیست کمک می کند، از کمک این صندوق بهره مند خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان محیط زیست در ادامه سفر به دلیجان ایستگاه سنجش آلودگی هوای این شهر را نیز افتتاح کرد.

انتهای پیام

نظر شما