شناسهٔ خبر: 67269449 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیست و چهارمین دوره مسابقات؛

شکست دختران هندبال ایران مقابل هلند در قهرمانی جهان

تهران- ایرنا- تیم هندبال جوانان دختر ایران نخستین دیدار خود در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان را واگذار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، تیم هندبال جوانان دختر ایران ساعتی پیش با قضاوت کوپل داوری از مونته نگرو در نخستین دیدار خود در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان به مصاف هلند رفت و این دیدار را واگذار کرد.

ملی‌پوشان هندبال کشورمان فردا در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها با رومانی دیدار می‌کنند. رومانی امروز برزیل را از پیش رو برداشت.

در دیگر دیدارهای روز نخست مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان کره جنوبی ۳۳ بر ۲۰ مکزیک را در هم کوبید. آرژانتین ۲۱ -۳۹ مقابل مجارستان شکست خورد. سوئیس ۳۴ بر ۲۶ تونس را برد. پرتغال ۳۲ بر ۱۸ گینه را پشت سر گذاشت. مصر ۲۶ بر ۱۶ برابر شیلی به پیروزی رسید. الجزایر ۱۷ -۲۳ مقابل جمهوری چک شکست را پذیرا شد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان از امروز به میزبانی مقدونیه شمالی آغاز شده است و تا ۱۰ تیر ادامه دارد. ملی‌پوشان هندبال کشورمان در گروه A با تیم‌های رومانی، هلند و برزیل همگروه هستند.

شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، نسترن فراهانی، الناز یارمحمدی توسکی، مائده عشاقی، زهرا فتوتی، صبا دهقانی، فاطمه شاهین، سعیده غصنفری، فاطمه مریخ، آروز بهمئی، الهه نیکان، صبا زنگنه، محدثه شبانی، غزاله مهری و هستی آرین‌فر ۱۶ بازیکن تیم هندبال دختران ایران هستند.

نظر شما