شناسهٔ خبر: 67289891 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

توماس هولز:

رونالدو آنقدر که باید به ما احترام نگذاشت!

توماس هولز اعتراف کرد که پس از شکست مقابل پرتغال در دور اول گروه F یورو 2024 به سختی به خواب رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، توماس هولز اعلام کرده که به عنوان بازیکن چک پس از شکست 1-2 مقابل پرتغال در آغاز گروه F یورو 2024 خواب خوبی نداشته اما از بازی مقابل کریستیانو رونالدو خوشحال است.

هولز در حاشیه تمرین چک به خبرنگاران گفت: "دیر به رختخواب رفتیم چون نمی‌توانستیم بخوابیم. یک بازی عالی داشتیم. احساسات و آدرنالین بالایی در آن وجود داشت و پایانی آنقدر تلخ که داشت که حدود پنج ساعت خوابیدم."

2046006

مدافع میانی 31 ساله از بازی مقابل کریستیانو رونالدو لذت برد: "می‌توانم بگویم که او تجربه زیادی دارد. همیشه پشت سرم پنهان بود که تا حدودی آزاردهنده بود اما او گل نزد. بازی مقابل رونالدو رویایی بود که به حقیقت پیوست."

توماس هولز در مورد شادی جنجالی کاپیتان پرتغال پس از گل دوم مثال به جیندریش استانک، دروازه‌بان چک، گفت: "ما در مورد آن صحبت کردیم. آنقدر که تصور می‌کردیم رونالدو احترامی نگذاشت. معتقدم برای او هم بازی سختی بود. به نظرم می‌توانم احساسات او را درک کنم چون آن گل سه امتیاز را به ارمغان می‌آورد."

مدافع چک درباره بازی بعدی مقابل گرجستان گفت: "البته بازی مقابل پرتغال می‌توانست به ما کمک کند اما باید ادامه دهیم. بازی با گرجستان سرنوشت‌ساز خواهد بود."

نظر شما