شناسهٔ خبر: 67269301 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شکست هندبال جوانان دختر ایران مقابل هلند

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران نخستین دیدار خود در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان را برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران ساعتی پیش با قضاوت کوبل داوری از مونته نگرو در نخستین دیدار خود در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان به مصاف هلند رفت و این دیدار را واگذار کرد. 

نیمه نخست این دیدار با نتیجه 3 -16 و نیمه دوم با نتیجه 11-34 به سود نارنجی پوشان به پایان رسید. 

ملی‌پوشان هندبال کشورمان فردا در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها با رومانی دیدار می‌کنند. رومانی امروز در مصاف با برزیل به لطف یک گل بیشتر 25-26 برزیل را از پیش رو برداشت.

در دیگر دیدارهای روز نخست مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان کره جنوبی 33 بر 20 مکزیک را در هم کوبید، آرژانتین 21 -39 مقابل مجارستان شکست خورد، سوئیس 34 بر 26 تونس را برد، پرتغال 32 بر 18 گینه را پشت سر گذاشت، مصر 26 بر 16 برابر شیلی به پیروزی رسید و الجزایر 17 -23 مقابل جمهوری چک شکست را پذیرا شد.  

بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان از امروز به میزبانی مقدونیه شمالی آغاز شده و تا 10 تیر ادامه دارد. ملی‌پوشان هندبال کشورمان در گروه A با تیم‌های رومانی، هلند و برزیل همگروه هستند. 

شهرزاد نصوحی، آسمان بدوی، نسترن فراهانی، الناز یارمحمدی توسکی، مائده عشاقی، زهرا فتوتی، صبا دهقانی، فاطمه شاهین، سعیده غصنفری، فاطمه مریخ، آروز بهمئی، الهه نیکان، صبا زنگنه، محدثه شبانی، غزاله مهری و هستی آرین فر 16 بازیکن تیم ملی هندبال دختران ایران هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما