شناسهٔ خبر: 67289840 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

باخت ایتالیا با نمایشی ضعیف و گل به‌خودی/ اسپانیا صعود کرد

تیم ملی فوتبال اسپانیا ضمن شکست ایتالیا، صعودش به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ را قطعی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین دیدار از روز هفتم مسابقات فوتبال یورو 2024 تیم‌های اسپانیا و ایتالیا از ساعت 22:30 پنجشنبه شب در ورزشگاه «آوف شالکه» شهر گلزن‌کرشن به مصاف هم رفتند که در پایان، اسپانیا با نتیجه یک بر صفر مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد و با کسب دومین برد پیاپی و شش امتیاز، صعودش به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرد.

تنها گل این بازی را که از گروه B برگزار شد، ریکاردو کالافیوری مدافع جوان ایتالیا در دقیقه 55 به اشتباه وارد دروازه تیمش کرد.

قضاوت این بازی بر عهده اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی بود که به لونورماند، کارواخل و رودری از اسپانیا و دوناروما و کریستانته از ایتالیا کارت زرد نشان داد.

اسپانیا در دیدار پنجشنبه شب نمایش بسیار خوبی داشت و حریف را کاملاً تحت تأثیر بازی خوب خود قرار داده بود. انسجام در خط میانی باعث شده بود که همه توپ‌ها در میانه میدان به بازیکنان اسپانیا برسد و همین مسئله منجر به ایجاد موقعیت‌های زیاد برای ماتادورها شد. ستاره نیمه اول دوناروما بود که موقعیت‌های اسپانیا را یکی پس از دیگری مهار می‌کرد.

اسپانیا در نیمه دوم هم به شیوه بازی‌اش ادامه داد و حتی پس از گل به‌خودی کالافیوری، به حملات خود تداوم بخشید. اوج این حملات ضربه زیبای نیکو ویلیامز بود که به تیرک افقی دروازه ایتالیا برخورد کرد و بیرون رفت.

ایتالیا که در بازی پنجشنبه شب نمایشی ضعیف داشت، هرگز نتوانست اونای سیمون را به زحمت بیندازد و شوتی به درون چهارچوب دروازه این سنگربان نیامد.

تیم تحت هدایت اسپالتی با این شکست سه امتیازی باقی ماند و شرایطش برای صعود با توجه به رویارویی با کرواسی در دیدار آخر سخت شد.

 

.

 

تصاویر منتخب این بازی در زیر آمده است:

فیلم خلاصه این بازی در زیر آمده است:

 

.

 

انتهای پیام/

نظر شما