شناسهٔ خبر: 67268342 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

با حضور اهالی ورزش؛

نشست مشترک هیات‌های ورزشی قزوین برگزار شد

با حضور اهالی ورزش نشست مشترک روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی استان قزوین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عصر سه شنبه نشست مشترک روسا و نواب رئیس هیات های ورزشی قزوین با حضور عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی استانداری، عباس علایی مقدم مدیرکل و معاونین اداره کل ورزش و جوانان قزوین و اعضای هیات های ورزشی در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزارشد که در این نشست در راستای ایجاد هم افزایی و افزایش بهره وری در حوزه ورزش ابتدا محسن جواهری، معاون اداره کل ورزش و جوانان قزوین بر لزوم اجرای طرح آمایش سرزمین جهت کشف و شکوفایی استعدادها تاکیدکرد.

جواهری با بیان اینکه تنها چند هیات ورزشی استان آمار قهرمانان و موفقیت های آنها را ارسال کرده اند افزود: انتظار داشتیم تاکنون این امر اتفاق بیفتد ولی فقط چند هیات مبادرت به این کارکرده اند و مابقی نیز باید ظرف هفته آتی آمار قهرمانان خود را به تفکیک شهرستان ها و نوع مدال و بازی هایی که شرکت کرده اند از سال ۹۸ تاکنون ارسال کنند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید ادامه داد: این خواسته رئیس جمهور فقید بود که به ورزش اهمیت فراوانی می داد و هم اکنون بسیاری از استان‌ها بصورت کامل آن را اجرا کرده اند.

در ادامه ندا پاکدامن، معاون بانوان اداره کل با تاکید بر نقش بانوان در ورزش گفت: باید زمینه و بستر برای حضور موثر و فعال بانوان همچون آقایان در میادین و محافل ورزشی آماده باشد.

وی با اشاره به درخشش بانوان در رشته های انفرادی افزود: علیرغم کسب موفقیت های فراوان در ورزش بانوان باید ورزش های توپی و تیمی نیز به این جرگه افزوده شوند و شاهد موفقیت های این رشته ها نیز باشیم.

عباس علایی مقدم، مدیرکل ورزش و جوانان قزوین هم در این نشست ضمن موثر برشمردن این جلسات در راستای هم افزایی ورزشی گفت: باید زمینه را برای تداوم موفقیت های ورزشکاران در سال جاری نیز فراهم کنیم که شامل حمایت های مادی و معنوی و تعامل و تبادل نظر با هیات ها و ورزشکاران می شود.

در ادامه عباس کاظمی، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین با تاکید بر نقش ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی افزود: مطمئنا ورزش امروزه نقش مهمی در ایجاد شور و نشاط در جامعه دارد.

وی ادامه داد: ورزش می تواند به عنوان حلقه واسطه بین مردم و حکومت عمل کند و بسیاری از خلأ ها و شکاف ها را از بین ببرد.

کاظمی با اشاره به نقش ورزش در ایجاد امنیت تشریح کرد: ورزش نقش مهمی در ایجاد امنیت فرهنگی و اجتماعی و حتی روانی جامعه دارد.

وی ادامه داد: ورزش مطمئنا می‌تواند بسیاری از آسیب های موجود در جامعه را کاهش داده یا از بین ببرد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم حمایت از ورزشکاران و قهرمانان افزود: استانداری قزوین خود را در کنار ورزشکاران و تیم های ورزشی استان می‌بیند و از آنها مانند گذشته حمایت می کند چراکه معتقدم تبلور حضور ورزشکاران و نیز تیم فوتبال شمس آذر قزوین در میادین کشوری به خوبی در میان مردم دیده می شود.

نظر شما