شناسهٔ خبر: 67266083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری رویداد ملی اشتغال در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از برگزاری رویداد ملی اشتغال ۳۱ خرداد ماه در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مولوی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این رویداد، جوانان و متقاضیان جویای کار در رده‌های سنی مختلف با مهارت‌ها و تخصص‌های متفاوت، بی واسطه رو به روی کارفرمایان نشستند تا این بار تأمین نیروی مورد نیاز در واحدهای تولیدی و خدماتی استان، فصل جدیدی تجربه کند. و

وی گفت: برگزاری چنین رویدادهایی می‌تواند گره‌گشای امور کارجویان و کارفرمایان متقاضی نیروی کار باشد، زیرا که مواجهه بی واسطه آنان، هم موجب تسهیل، تسریع و کاهش هزینه‌های دستیابی به فرصت‌های شغلی خواهد شد و هم وفاق بیشتر در کوتاه‌ترین زمان بین کارگر و کارفرما را شکل می‌دهد.

مولوی گفت: در رویداد مردمی اشتغال، ارتباط مستقیمی میان کارجویان، کارشناسان، مسئولان ستادی و استانی ایجاد می‌شود که با توجه به نیاز استان، می‌تواند فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال، رفع و کاهش بیکاری باشد.

وی تصریح کرد: این رویداد اهداف مهمی از جمله برقراری ارتباط بدون واسطه کارفرمایان و جویندگان کار، تأمین مستقیم نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان واحدهای تولیدی، راهنمایی و مشاوره شغلی با کارفرمایان و جویندگان کار، به کارگیری مستقیم جویندگان کار فاقد شغل را دنبال می‌کند که برگزاری رویداد مردمی اشتغال در بستر سامانه جستجوی شغل انجام می‌شود.

مولوی یادآورشد: این رویداد بستری مناسب برای ایجاد اشتغال فارغ التحصیلان و جوانان استان است که در صورت داشتن مهارت و ویژگی‌های شغلی خاص، می‌توانند در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی و خدمات مشغول به کار شوند. برگزاری این رویداد با محوریت تأمین نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان در شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری در ۳۱ خرداد ماه رأس ساعت ۳۰/۸ صبح در ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با حضور مراکز کاریابی‌ها، کارفرمایان متقاضی نیروی کار، و جویندگان کار در دستور کار قرار گرفت.

نظر شما